  • 1. Data: 2009-10-26 20:54:45
    Temat: plus renegocjuje umowy na bts-y
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam, polkomtel szuka kosztow i zaczął akcje p.t. re-negocjacja umów, czy
    na grupie jest ktoś kto ma na swoim terenie bts polkomtela i mógłby napisać,
    czy do niego też się zwrócili z propozycją obniżenia opłat za postawiony
    maszt? Podobno chcą zmniejszyć ilość btsów a te co zostały mają mieć bardzo
    podniesioną moc. Ponoć rozwiązali już umowy na 250 masztów, ale to wszystko
    wygląda mi na lipę, no bo jakby zwiększyli moc istniejących BTS-ów to czy
    maszty nie stałyby się troszkę bardziej szkodliwe dla zdrowia? Może po
    prostu szukają kosztów z uwagi na kryzys?

    pozdrawiam

    AD

  • 2. Data: 2009-10-26 21:12:42
    Temat: Re: plus renegocjuje umowy na bts-y
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    DeSola wrote:

    > Podobno chcą zmniejszyć ilość btsów

    Watpie. Wrecz odwrotnie.

    > a te co zostały mają mieć bardzo podniesioną moc.

    Bezeduuura.

    > Ponoć rozwiązali już umowy na 250 masztów, ale to wszystko

    To mozliwe, bo czesto gdzies wszystkim operatorom wypowiadaja umowy, oni
    wypowiadaja i stawiaja nowe stacje.
    Rotacja 250 masztow to nie jest wcale duzo :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-10-27 06:30:46
    Od: Michał Kaczerowski <m...@g...com>

    On 26 Paź, 21:54, "DeSola" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > maszty nie stałyby się troszkę bardziej szkodliwe dla zdrowia? Może po
    > prostu szukają kosztów z uwagi na kryzys?

    Podobno, ponoć, może..
    Z jakiego źródła są to informacje ?

    Temat "bardzo podniesionej mocy pozostałych bts'ów" brzmi
    abstrakcyjnie...

    > pozdrawiam
    >
    > AD

    Michał Kaczerowski
    www.ambiens.pl

  • 4. Data: 2009-10-27 22:44:53
    Od: "r." <n...@n...com>

    DeSola pisze:
    > Witam, polkomtel szuka kosztow i zaczął akcje p.t. re-negocjacja umów, czy
    > na grupie jest ktoś kto ma na swoim terenie bts polkomtela i mógłby napisać,

    W Łodzi są stacje wybudowane rok temu i wciąż nie odpalone, więc nie
    sadze żeby zwijali.

    pozdrawiam
    r.