  • 1. Data: 2009-10-26 21:01:41
    Temat: "Mix" w dostepie do internetu
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Czy jakis operator oferuje dostep do Internetu na zasadzie "mixa"?
    Czyli place np. 50 PLN co miesiac i mam za to 2 GB neta.
    Znalazlem tylko cos takiego na stronie Playa:

    http://sklep.playmobile.pl/images/products/large/ZE-
    HU-E156G-001-00.jpg
    Czyli modem plus 31 GB danych za 499 PLN.

    Niezupelnie jak mix ale w sumie cos takiego tez jest ok.
    Ale niestety na stronach innych operatorow nie ma podobnych
    ofert. A Play z powodu swoich osiagow (a raczej ich braku)
    odpada - mam teraz.

    Wydaje sie, ze oferta dostpeu do Internetu typu iPlus czy Blueconnect
    jest wlasnie stworzona do laczenia z taka platnoscia jak mix.
    O ile w zwyklym abonamnecie moge skorzystac z uslug ktore
    sa platne poza abonamentem o tyle w dostepie do neta
    wydaje mi sie, ze z innych uslug niz transmisja danych nie skorzystam
    bo nawet za bardzo nie ma jak (w koncu sim siedzi w modemie).
    A operator zaoszczedzilby bo by nie musial wysylac faktur itp.

    Pozdrawiam,
    Marcin