  • 1. Data: 2009-10-27 10:36:13
    Temat: Problem z działnien Android Market i Push Mail
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Od wczoraj przy próbie pobranie czegoś z android market otrzymuje
    informacje o trwaniu pobierania. Oczywiście pokazuje się aktywny pasek
    pobierani ale efektów nie ma i pobieranie stoi w miejscu. Problem jest
    też z działaniem push gmail (w mojej domenie) powiązanym z moim HTC
    Hero, wcześniej usługa działa jak należy a od wczoraj nie informuje już
    o nowych mailach.Sam internet i ręczne odbieranie poczty działa. Żadnych
    zmian konfiguracyjnych w telefonie nie było.

    Poszukałem trochę w necie ale więcej jest podobnych pytań niż rozwiązań
    i może ktoś z was ma jakieś rozwiązanie na to. Bo nie ukrywam, że
    zaczynam nie miło patrzeć na androida jak ma tak się zachowywać.

    Max

  • 2. Data: 2009-10-27 20:41:49
    Temat: Re: Problem z działnien Android Market i Push Mail
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    MM pisze:
    > Od wczoraj przy próbie pobranie czegoś z android market otrzymuje
    > informacje o trwaniu pobierania. Oczywiście pokazuje się aktywny pasek
    > pobierani ale efektów nie ma i pobieranie stoi w miejscu. [...]

    U mnie - HTC Magic, Orange, Business Everywhere wszystko dziala bez zarzutu.

  • 3. Data: 2009-10-28 07:08:09
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Kazik pisze:

    > U mnie - HTC Magic, Orange, Business Everywhere wszystko dziala bez
    > zarzutu.

    Tyle co udało mi się doczytać w sieci to najwięcej podobnych problemów
    mają użytkownicy G1 i aktualizacja do 1.6 rozwiązuje problem. Jednak
    problemy z synchronizacją maili są częstym przypadkiem i ciężko
    jednoznacznie stwierdzić czyja to wina. A tym bardziej nie udało mi się
    odnaleźć rozwiązania. Sugerowany jest reset androida do ustawień
    fabrycznych, jednak i tak albo nie działa nadal lub problem powraca za
    parę dni.

    Max

  • 4. Data: 2009-10-28 08:12:58
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    MM pisze:
> [...]
    > o nowych mailach.Sam internet i ręczne odbieranie poczty działa. Żadnych
    > zmian konfiguracyjnych w telefonie nie było.

    Widzę że problem mam nie tylko ja
    http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market
    /thread?tid=57b5e3efa7477b50&hl=en

    Jednak znalazłem rozwiązane i przetestowałem to 3 razu w celu upewnienia
    się na dwóch aparatach. Takie info dla potomnych/

    Jeżeli pojawiły się problemy ze ściąganiem plików z Android Market, brak
    automatycznej synchronizacji gmail a przy okazji nie loguje się Google
    Talk w telefonie to proszę sprawdzić na swoim koncie (w moim wypadku we
    własnej domenie) czy usługa "czat" jest aktywna. Jeżeli nie to uaktywnić
    i odczekać do 30 minut.

    Sprawę warto by było jeszcze zbadać na zwykłych kontach gmail. Myślę
    jednak że działają analogicznie jak konta w mojej domenie.

    Max