  • 1. Data: 2009-10-27 09:45:04
    Temat: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów,

    proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny
    mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny
    program - zależy mi na automatyzacji procesu).

    MS Outlook odpada ze względu na koszt zakupu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-27 10:49:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:45:04 +0100, paranoix napisał(a):

> [...]
    > program - zależy mi na automatyzacji procesu).
    >
    > MS Outlook odpada ze względu na koszt zakupu.

    ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-27 10:59:40
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel napisał(a):

    > ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

    A za ile to 50 zł można kupić? ;-)
    Bo może mnie stać :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-10-27 11:21:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:59:40 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > A za ile to 50 zł można kupić? ;-)

    pytanie za ile można kupić 50 zł to nie do mnie, może w kantorze Ci
    odpowiedzą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-10-27 11:43:03
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > ee.. serio? nie stać Cię na 50 zł?

    Abstrahując od tego czy mnie stać, nie wiem skąd te 50 zł - na Allegro
    najtańsze pakiety MS Office to ok. 300 zł.

    Nie potrzebuję całego pakietu, korzystam z Open Office. Chcę jedynie
    kalendarza kompatybilnego z Nokia PC Suite.

    A na koniec cytat z dedykacją:
    "Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego
    faktu w słowa"

  • 6. Data: 2009-10-27 11:53:24
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Waldek Godel napisał(a):

    > pytanie za ile można kupić 50 zł to nie do mnie, może w kantorze Ci
    > odpowiedzą.

    Ty je zadałeś, widać Ciebie interesuje.

    A co, Ty masz monopol na złośliwości? :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-10-27 12:07:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:43:03 +0100, paranoix napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie potrzebuję całego pakietu, korzystam z Open Office. Chcę jedynie
    > kalendarza kompatybilnego z Nokia PC Suite.

    Czekaj.. dopiero co pisałeś o Outlooku, zdecyduj się w końcu co
    potrzebujesz, będzie łatwiej, dobrze?

    > A na koniec cytat z dedykacją:
    > "Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego
    > faktu w słowa"

    ale jednak wciąż piszesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-10-27 12:17:09
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Czekaj.. dopiero co pisałeś o Outlooku, zdecyduj się w końcu co
    > potrzebujesz, będzie łatwiej, dobrze?

    Outlook jest jedynym znanym mi programem z kalendarzem, który
    współpracuje z Nokią PC Suite. Stąd moje nawiązanie do niego i pytanie o
    alternatywy.

    Przynajmniej na temat.

  • 9. Data: 2009-10-27 12:24:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:17:09 +0100, paranoix napisał(a):

> [...]
    > "darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny mógłby się
    > synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program -

    No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to
    miało mieć cel.
    Legalnego Outlooka można mieć - jak pisałem wielokrotnie - w przedziale
    50-100 zł bez żadnego problemu. Cena 50 zł jest ceną za jaką dziś można go
    kupić. Z wysyłką wliczoną. Stąd też było pytanie, czy nie stać cię na
    wydanie 50 zł na program który jest światowym standardem w tej dziedzinie,
    w zasadzie dla wszystkich telefonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-10-27 12:27:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 12:24:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to

    wróć, MS Office oczywiście

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel