  • Data: 2010-02-22 08:00:56
    Temat: Re: Jaki język? [antyK trybik]
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@s...soft-system.tnij.pl>
    napisał w wiadomości news:4b82340b$1@news.home.net.pl...
    > ??? dla typowego dziesięciolatka? To Ty z Bieszczad jesteś czy co? (bez
    > urazy).

    Przypuszczam, że jest jednym z niewielu rozsądnych ludzi.

    > Przy obecnym natłoku przekazu anglojęzycznego (bo managierom wydaje się że
    > nazwy angielskojęzyczne lepiej wyglądają i się sprzedają)

    Dobrze to określiłeś - 'natłoku'

    > statystyczny dziesięciolatek nie będzie miał najmniejszego problemu ze
    > zrozumieniem kilkunastu wyrazów składni jakiegokolwiek języka, bo od

    Ja też nie miałem jako dziecko, a wówczas nie było takiego natłoku.

    > dawna operuje slangiem angielsko polskim. IMHO większe problemy są ze

    W Chicago na Jackowie operują podobnym slangiem. ;)

    > zrozumieniem operatorów logicznych przy których nie ma znaczenia w jakim
    > języku je rozpatrujemy.

    Operują głównie symbolami, typu &&, ||

    > Mizerny kontakt z rzeczywistością, albo pobożne życzenia, albo projekty nie
    > wychodzące poza krajowe podwórko.

    To nie ta półka, nie ta nisza.
    Nie ma co porównywać.

    Co innego projekty korporacyjne, a co innego programy uzytkowe tworzone przez
    informatyków na wewnętrzne potrzeby firm, nie wspominając o tzw. twórczości
    amatorskiej i hobbystycznej.

    j.