  • Data: 2010-02-22 12:29:45
    Temat: Re: Jaki jezyk?
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:29e245ad-f7cd-4852-830a-381410a2c86b@f8g2000yqn
    .googlegroups.com...
    > Czyli cos sie uchowalo. To dobrze.
    > Nie obiektowe. Funkcyjne.

    Wiem, nadchodzi moda na programowanie funkcyjne.

    np. Erlang, F#, LISP.

    Dodam, ze Lisp'a mialem zainstalowanego na Atari 8-bit juz w latach 80-tych.
    Troche sie nim bawilem.
    Niektóre komercyjne aplikacje uzytkowe byly napisane w Lisp'ie.

    I wlasnie, javowcy propaguja Clojure - potomka Lisp, kompilowanego na JVM.
    Ciekawy jezyk. Mam nadzieje, ze zdobedzie popularnosc, byc moze nawet jako
    odpowiedz na zapowiadanego F#.NET w VS 2010.

    j.