  • Data: 2010-02-23 08:57:55
    Temat: Re: Jaki język? [antyK trybik]
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:hlv3c2$qhq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Robi się strasznie off-topic.

    Serio? Nie zauważyłem. ;)

    > No, trudno: czy uważasz że przytomność umysłu, zdrowy rozsądek - zależy
    > od tego jaką ktoś ma narodowość i/lub do jakiej narodowości się
    > "poczuwa"? Nie bądź śmieszny. Jak mawiają w USA - sam sobie strzelasz w
    > stopę.

    Nie, nie uważam tak.
    Sławku, po raz kolejny przypisujesz mi coś, czego tutaj nie wyraziłem.
    Czytaj ze zrozumienienm, lub przynajmniej zachowaj dystans w stosunku do tego,
    co piszą inni, a przede wszystkim w stosunku do siebie.
    Twoje uwagi są, delikatnie mówiąc, miejscami nieuprzejme, a 'żarty' niestosowne.

    > Bynajmniej. Po prostu twierdziłeś że zapisuje się symbolami - tak jak to
    > rzeczywiście robi się w C/C++ i Javie. Tymczasem w Fortranie są używane
    > skróty, a w Pascalu (i paru innych) słowa angielskie, a jest taki w
    > którym są to znaki przecinka i średnika. Mam nadzieję że zrozumiałeś
    > swój błąd?

    Nie, nie we wszystkich językach symbolami.
    Ale w tych najpopularniejszych, które wymieniłeś, i które omawialiśmy w wątku
    (C/C++/C#/Java), tak.

    > Źle przypuszczasz.

    Być może. Przecież nie wiem, co ty tam 'skrobiesz' i w jakim języku.
    A zupełnie naturalne przypuszczenia wynikały z twoich wcześniejszych wypowiedzi.

    > FYI, "Perełki" wydane zostały po raz pierwszy w Polsce w 1992 roku.
    > slawek

    Dobrze, że mnie oświeciłeś.
    Zerknij jednak, kiedy zostało wydane w oryginale.

    EOT

    p.s.

    Wydaje mi się jednak, że jesteś zwykłym trolem, który wydumał sobie temat
    10-latka, aby sobie trochę 'poużywać' na grupie. ;)
    Niemniej jednak temat mógł być interesujący dla kogoś, kto ma dziecko w podobnym
    wieku.