  • Data: 2010-05-11 17:24:59
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 May 2010 18:07:13 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Dnia 2010-05-11 16:35, Użytkownik Marek napisał:
    >
    > Tyle że rok to jednak nie to samo co godzina.
    > Jak ktoś zabiera głoś w takiej dyskusji, zachwala pewną konfigurację
    > a potem okazuje się że zachwalana konfiguracja nawet nie miała
    > testów pod obciążeniem to taki delikwent wychodzi na smarkacza
    > lub głupka.

    Chwila moment - my tu w zasadzie nie rozmawiamy o zachwalaniu czegoś lecz o
    tym czy warto wchodzić w SSD - to tak dla przypomnienia. Dyskusja o
    bezwiatraczkowym chłodzeniu jest off topic. W zasadzie nie powinienem
    zabierać głosu w tej sprawie. Napisałem jak u mnie się to zachowuje i w
    jakich warunkach. Możesz w to wierzyć lub nie lecz z pewnością nikt z
    nikogo głupka nie robi. Przynajmniej aż do Twojej następnej wypowiedzi.

    > Teraz to nie bardzo wierzę w to co napisałeś.

    No to teraz Ty jawnie ze mnie głupka robisz. Skoro jednak pragniesz wyjść
    na głupka to proszę bardzo - przesyłam Ci zdjęcie miernika zrobione przed
    chwilą. Dodam, że zawyża on o 2 stopnie wyniki. Choć nie wiem czy
    powinienem to wyjaśniać abyś nie doszukiwał się kombinowania przeze mnie.
    Nie mam notarialnego poświadczenia zgodności z oryginałem - to ubiegając
    Twoje ewentualne poszukiwania dziury w całym. :->

    http://img697.imageshack.us/img697/6671/pict8222smal
    l.jpg

    Mam nadzieję, że powstrzyma to Twoje pochopne wyciąganie wniosków.