  • Data: 2010-05-11 14:35:21
    Temat: Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 May 2010 13:05:22 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Poważnie nie sprawdzałeś ?
    > To szkoda że podajesz ładny przykład a potem okazuje się że
    > nie testowałeś tego procka.

    A czy Ty swojego testowałeś 1 rok non stop pod obciążeniem 100%. Pewnie
    nie. Więc też testów nie wykonałeś jak należy :-)))

    Każdy ma swój indywidualny styl pracy. Zrobiłem sobie przerwę i zapuściłem
    specjalnie dla Ciebie na 30 min (więcej czasu nie mam) 100% obciążenie na
    wszystkich rdzeniach. 12 cm wiatrak zaczął leniwie się obracać nie wydając
    przy tym żadnego szmeru. Temperatura 37 stopni. Pasuje teraz? :-)

    > Zasugerowałeś się stwierdzeniem o karcie z parametrami do pracy biurowej.

    Nooo, tak. Chodziło mi o to, że jeśli za mało Ci będzie za te parę lat z
    obecną kartą to możesz ją sobie wymienić na mocniejszą i również z
    chłodzeniem pasywnym. Tak więc nawet za parę lat cicha karta, np. GT9600
    może wybijać się nadal poza kategorię biurową.