    From: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki dysk do laptopa?
    Date: Fri, 12 Aug 2011 13:28:23 +0200

    On Fri, 12 Aug 2011 12:42:03 +0200
    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > I w ten sposób nie uwzględnić tego, że kupujący wyrzucili
    > zepsute dyski i kupili nowe albo poszli do jakiegoś znajomego
    > serwisanta w celu np. odblokowania firmware znanej serii dy-
    > sków Seagate... To też nie jest miarodajne. Poza tym każdy
    > sprzedawca pewnie jakieś marki faworyzuje i sprzedaje więcej
    > egzemplarzy, co zakłóci statystyki.

    No i bardzo dobrze, że faworyzuje. Jeśli faworyzuje, to z jakiegoś
    powodu. Oczywiście możliwe, że to przez te fajne breloczki, co na
    targach producent rozdawał, ale też niewykluczone że dlatego, że ma
    przez nie mniej roboty.

    > Zdarza się. Prawa Murphy'ego. "Pociesz" się, że równie praw-
    > dopodobne jest to, że na skutek awarii lutu bezołowiowego
    > strzeli Ci płyta główna w komputerze przenośnym. W niektórych
    > seriach HP bodajże była to częstsza awaria niż awarie dysków ;)

    No kurde, zią, weź się, kurde, odczep od mojego Paviliona, kurde,
    bo ja go od lat trzymam w nieświadomości, że jest śmiertelnie chory,
    więc nie bałakaj o tym, bo jeszcze usłyszy. ;)

    > A myślisz, że czytelnicy grupy spędzają dnie na czytaniu spe-
    > cyfikacji dysków twardych? ;) Ja się już od dawna mało inte-
    > resuję parametrami sprzętu na przykład.

    Może to kwestia wieku? W pewnym momencie po prostu już tak jest, że
    człowieka coraz mniej interesują różne rzeczy, jak np. specyfikacje
    sprzętu, aktualność bloga... ;>

    > Dla mnie to wyglądało po prostu na chęć zrzucenia niewdzięcz-
    > nej jak najbardziej roboty na kogoś innego :)

    No nieee. To już oszczerstwo.

    > Ewentualnie na
    > niezbyt dobrze rokujące poszukiwanie kogoś, kto przypadkiem
    > taką robotę odstawił i chwilowo dysponuje względnie aktualną
    > wiedzą na ten temat.

    A to się dla odmiany zgadza. No ale przepraszam, gdzie mam szukać
    ludzi, co taką robotę już mają odwaloną, jak nie na pececie?

    Na bezrybiu dobra i ćwiartka. :)

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>