  • Data: 2010-01-04 23:04:24
    Temat: Re: Jaki dysk 2,5 cala?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "greenman" hhtr2f$954$...@m...internetia.pl

    > Szczerze polecam znalezienie sposobu na podpiecie dysku po ESATA
    > bo USB jest na dluzsza mete naprawde mocno irytujace.
    > Nie wiem do jakiego kompa chcesz to podpiac, ale do kazdego
    > - niezbyt starego, da rade to wykombinowac.
    > Pamietaj, ze z USB zawsze mozesz w razie czego skorzystac.

    Mnie nie irytuje. Średnio po ESATA będzie 1.5 raza szybciej,
    z tym że dostęp trwa tyle samo, więc odczuwalna szybkość
    po USB jest niewiele gorsza od tej po ESATA czy po SATA.

    Irytuje USB 1.1 czy jakoś tak -- ma 1 MB/s zamiast 20 czy
    35 jak ma USB 2 czyli zwykle stosowany USB. Ja po
    USB 2 mam 35 MB/s i chwalę sobie tę szybkość.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'