  • Data: 2010-01-05 00:56:03
    Temat: Re: Jaki dysk 2,5 cala?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kombajn Bizon" hhu0jq$4l5$...@n...news.neostrada.pl

    > 35 usrednione to juz mi sie wydaje malo realne, chwilowe jeszcze tak, ale
    > umowmy sie, ze te 5MB/s to juz drobnostka - i tak USB zostaje waskim gardlem
    > wiec predkosc dysku nie ma tu znaczenia.

    Czas dostępu jest ten sam a SATA daje mi na początku 60 a na końcu właśnie 35.

    > Wiadomo ze wszystko zalezy od modelu, ale mialem do czynienia z wieloma
    > dyskami 5400 i 7200 - te pierwsze sa generalnie wyraznie chlodniejsze po
    > dotknieciu.

    Bo ten błysk jest niezwykły w ogóle. Ale i o 25% droższy od ,,zwykłych''. :)

    > Poboru energii nie analizowalem, a w szczegolnosci nie wiem jaka czesc idzie
    > na zasilanie silnika obracajacego talerze, wiec ciezko z tego cos wnioskowac
    > o temperaturze.

    Dlaczego? Wszystko zamienia się w ciepło. Pytanie -- jak
    szybko to ciepło jest odprowadzane. A to zalezy głównie od notebooka.

    > Otoz to. Ale eSATA nie wszedzie jest.

    Raczej -- w niewielu notebookach jest.

    > Przy czym zakladajac wykorzystanie dysku jako magazynu na zdjecia to i tak
    > ma niewielkie znaczenie...

    Nie ma!!!
    Dla mnie USB starcza w zupełności.

    -=-

    WDC po SATA 150 -- max 60.4, min 27.6, średnio 45.3, czas dostępu 17.4, burst 65.4,
    CPU 3.1%
    Po USB nie będzie dużo gorzej. CPU będzie mocniej obciążony -- i to boli, nie wąskie
    gardło USB.

    Ponoć są już USB bezprzewodowe. Dla mnie to horror! Nie można od razu SATA z
    zasilaniem?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'