  • Data: 2010-01-05 12:50:47
    Temat: Re: Jaki dysk 2,5 cala?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja na razie
    > spałem spokojnie mając jeden dysk i kopie najlepszych jpegów na CD i na
    > papierze. Jeśli sen przestanie być spokojny, rozważę zmianę strategii
    > (oby nie za późno). :-)
    >
    > --

    utrata danych na dysku domowym to jeden z najpiekniejszych momentow w
    zyciu.
    to tak jakbys sie drugi raz narodzil.
    po 2 , 3 dniach zaczynasz rozumiec , ze te dane wogole nie byly
    potrzebne , i da sie zyc bez komputera. ba nawet na wyzszym poziomie.
    rosjanie wymyslili wodke
    nrd -owcy ogrodki dzialkowe
    a amerykanie komputer zeby czyms zajac spoleczenstwo.

    to dziadostwo w domu jakim nazywmy komputer nie jest potrzebne .
    90% czasu przy nim spedzione to zabawa .
    Gdyby ten czas poswiecic np jakiejs sensownej pracy dla spoleczenstwa
    to nie byloby w kraju bezdombnych zamarzajacych w zimie . gdyby
    poswiecie wlasnemu domowi , to kazdy mialby wnetrza jak w palacu.

    ja sie utraty nie boje , to co wazne mam na papierze i nie zamierzam
    zostac niewolnikiem wlasnego komputera - byc przez niego
    terroryzowynym niebezpieczenstwm utraty danych.