  • Data: 2010-01-05 13:56:44
    Temat: Re: Jaki dysk 2,5 cala?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" 0...@a...goo
    glegroups.com

    : ja sie utraty nie boje ,

    Ja też. Do maja ubroku nie miałem żadnej kopii, albo raczej miałem kopie,
    ale skromnej części. I przez znaczną część mego życia nie kopiowałem dla
    bezpieczeństwa. :) Nawet sypiący się stale DTLA IBMa nie powodował u mnie
    lęku przed utrata danych. :) Także zabawy z partycjami czy z edytowaniem
    wprost na dysku -- też bez obaw. :) Po prostu wiem o tym, że trudno tak
    po prostu wszystko utracić bez tragedii typu pożar czy katastrofa drogowa.
    Przeżyłem także awaryjne hamowanie na Gierkówce -- włączony notebook spadł
    mi z siedzenia na podłogę, gdy tuż przede mnie wyjechał TIR... :) Trzeba
    nieźle starać się, aby tracić... :)

    Papier? I chyba jakiś zakład poligraficzny... ;)
    Dyski są teraz tanie -- proponuję backup. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'