  • Data: 2010-01-05 13:58:48
    Temat: Re: Jaki dysk 2,5 cala?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" napisał
    utrata danych na dysku domowym to jeden z najpiekniejszych momentow w
    zyciu.
    to tak jakbys sie drugi raz narodzil.
    po 2 , 3 dniach zaczynasz rozumiec , ze te dane wogole nie byly
    potrzebne , i da sie zyc bez komputera. ba nawet na wyzszym poziomie.
    ----------
    Czyli co - wypadało by Ci życzyć jak najczęstszych kolejnych urodzin ?

    rosjanie wymyslili wodke
    nrd -owcy ogrodki dzialkowe
    a amerykanie komputer zeby czyms zajac spoleczenstwo.
    ----------
    No tak, znowu ci źli Amerykanie...

    to dziadostwo w domu jakim nazywmy komputer nie jest potrzebne .
    90% czasu przy nim spedzione to zabawa .
    ----------
    Ale mówisz tylko za siebie, prawda ?
    Aparat fotograficzny też nie jest potrzebny bo dla większości ludzi to nawet
    w 100% zabawa.
    Miękki i aromatyzowany papier toaletowy to jeszcze konieczność czy już
    perwersyjna przyjemność ?

    Gdyby ten czas poswiecic np jakiejs sensownej pracy dla spoleczenstwa
    to nie byloby w kraju bezdombnych zamarzajacych w zimie .
    ----------
    Sam się poświęć pracy dla społeczeństwa. Daj przykład.
    Ja pracuję, płacę podatki (zgrzytajac zębami na widok sposobu ich wydawania)
    społeczeństwu ode mnie nie należy się już nic więcej.
    Wolny czas mam prawo spożytkować choćby na fikanie koziołków do przodu i do
    tyłu.

    gdyby poswiecie wlasnemu domowi , to kazdy mialby wnetrza jak w palacu.
    ----------
    Po co "mieć wnętrze jak w pałacu" ?

    ja sie utraty nie boje , to co wazne mam na papierze i nie zamierzam
    zostac niewolnikiem wlasnego komputera - byc przez niego
    terroryzowynym niebezpieczenstwm utraty danych.
    ROTFL : )
    Już zostałeś niewolnikiem komputera - zamiast udzielać się społecznie,
    ogrzewać bezdomnych, picować dom na wysoki połysk a`la Dynastia dałeś się
    opętać Amerykanom i tracisz czas na wymyślanie i pisanie bzdetów : )))))

    adam