  • 1. Data: 2009-09-08 00:15:01
    Temat: Jaki aparat? - priorytet jakość filmów 720p - Canon SX20 czy Panasonic FZ38?
    Od: "Neotec" <N...@O...Poczta.pl.skrocDoWielkichLiter.pl>

    Jaki bezkompromisowy aparat do kręcenia najlepszej jakości filmów?????

    / Z góry zaznaczam że ma być jedno urządzenie - więc proszę nie pisać że lepiej
    kamerę!!! /
    / aparat do zdjęć też będzie używany często - ale jakość zdjęć - jak taniej małpy
    wystarczy! /

    Zależy mi głownie na dobrej panoramie 720p.

    Po analizie zostały mi dwa modele:

    - Canon SX20 IS
    - Panasonic FZ38

    (i może jeszcze Panasonic TZ7)

    Po przeanalizowaniu odrzuciłem:
    - Canon SX1 IS - za drogi, za bardzo szumi w stosunku do ceny, brak 720p (dziwne)
    - Sony HX1 - słaby dźwięk, droższe niepopularne karty pamięci, dziwne złącze cyfrowe
    - potrzebna przejściówka dla hdmi.

  • 2. Data: 2009-09-08 05:04:22
    Od: "frag" <m...@p...onet.prl>

    Użytkownik "Neotec"

    >- Canon SX20 IS
    >- Panasonic FZ38

    jezeli jakosc zdjec nie jest kryterium krytycznym, rozwazylbym Samsunga
    WB550 (lub WB500, ktory jest troche tanszy,ale zapisuje dźwięk mono).

    --
    frag

  • 3. Data: 2009-09-08 07:10:55
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Neotec" <N...@O...Poczta.pl.skrocDoWielkichLiter.pl> napisał
    w wiadomości news:h8489o$e01$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jaki bezkompromisowy aparat do kręcenia najlepszej jakości filmów?????

    Trudno mi sobie w chwili obecnej wyobrazic (choc moze niewiele widzialem;)
    lepsza jakosc filmu niz ta, ktora oferuje tz7 (i byc moze jego bracia).
    Dzwiek stereo tez bardzo poprawny.

  • 4. Data: 2009-09-08 09:01:27
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Neotec pisze:
> [...]
    kamerę!!! /
    > / aparat do zdjęć też będzie używany często - ale jakość zdjęć - jak taniej małpy

    Przecież powyższe wymagania opisują właśnie kamerę!

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2009-09-08 09:07:04
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 8 Wrz, 02:15, "Neotec"
    <N...@O...Poczta.pl.skrocDoWielkichLiter.pl> wrote:
> [...]
    > - Sony HX1 - słaby dźwięk, droższe niepopularne karty pamięci, dziwne złącze
    cyfrowe - potrzebna przejściówka dla hdmi.

    Radzę rozglądnąć się za kamerą z funkcją robienia zdięć (niektóre
    nawet robią zdięcia lepsze niż jak z taniej małpy).