  • 1. Data: 2009-09-07 20:29:03
    Temat: EOS 500D - jakie obiektywy?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Prosze o porade jakie obiektywy warto optymalnie zakupic, do EOS
    500D. Bedziemy robic zdjecia krajobrazow, widokow jak rowniez makro i
    pomieszczenia (wesela, imprezy etc.) Z gory dzieki za pomoc.

    Michal

  • 2. Data: 2009-09-07 20:35:15
    Temat: Re: EOS 500D - jakie obiektywy?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Sep., 22:29, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
> [...]
    > 500D. Bedziemy robic zdjecia krajobrazow, widokow jak rowniez makro i
    > pomieszczenia (wesela, imprezy etc.) Z gory dzieki za pomoc.

    jesli tym aparacikiem chcesz obslugiwac wesela , to tak jakbys wiozl
    pare mloda do slubu fiatem punto.

    ale oczywiscie ze mozna , sa zdjecia ze wschodu dokumentujace jak para
    mloda jedzie do urzedu rowerami , albo tez spychaczem przez bezdroza.

    optymalne bedzie ef-s 17-55/2,8 IS
    macro to 100/2,8 macro + pierscienie
    dla dalekich widokow 70-200/4,0 L IS

  • 3. Data: 2009-09-07 21:26:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > jesli tym aparacikiem chcesz obslugiwac wesela , to tak jakbys wiozl
    > pare mloda do slubu fiatem punto.

    Oczywiście. Zdjęcia wyjdą czarnobiałe i nieostre, a do tego co za
    obciach takim aparatem...

    > ale oczywiscie ze mozna , sa zdjecia ze wschodu dokumentujace jak para
    > mloda jedzie do urzedu rowerami , albo tez spychaczem przez bezdroza.

    Można też nauczyć się robienia zdjęć i pstrykać wesela właśnie takim
    sprzętem, który nadaje się do takich celów z dużym zapasam, a przy
    okazji wprowadzać w konsternację knotorobów z plecakiem wartym
    pięćdziesiąt tysięcy.
    I tu bym raczej celował, w naukę, a nie w sprzęt.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-09-08 07:32:46
    Od: TomekM <t...@g...com>

    On 7 Wrz, 22:29, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
> [...]
    > 500D. Bedziemy robic zdjecia krajobrazow, widokow jak rowniez makro i
    > pomieszczenia (wesela, imprezy etc.) Z gory dzieki za pomoc.

    Tamron 17-50 2.8 ma dobrą opinię u większości użytkowników.
    Poczytaj testy na www.optyczne.pl

    Wersja będąca obecnie w sprzedaży nie ma stabilizacji (zapowiedziana
    już jest nowa wersja ze stabilizacją)

  • 5. Data: 2009-09-08 09:36:54
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Oczywiście. Zdjęcia wyjdą czarnobiałe i nieostre, a do tego co za obciach
    > takim aparatem...

    Tak, tak, kazdy tylko zerknie na fotke i od razu pozna ze nie FF lub ze C
    nie dwucyfrowy.

    WK

  • 6. Data: 2009-09-08 10:23:04
    Od: Olek <o...@u...eu>

    XX YY wrote:

    > jesli tym aparacikiem chcesz obslugiwac wesela , to tak jakbys wiozl
    > pare mloda do slubu fiatem punto.

    pzesadzasz

    > optymalne bedzie ef-s 17-55/2,8 IS
    > macro to 100/2,8 macro + pierscienie
    > dla dalekich widokow 70-200/4,0 L IS

    ja bym proponował Tamrona 17-50 2.8. ale to pewnie też obciach bo
    malutki obiektyw i z daeka profi nie wygląda ;)

  • 7. Data: 2009-09-08 18:53:33
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    mzmich88 pisze:
    > Witam. Prosze o porade jakie obiektywy warto optymalnie zakupic, do EOS
    > 500D. Bedziemy robic zdjecia krajobrazow, widokow jak rowniez makro i
    > pomieszczenia (wesela, imprezy etc.) Z gory dzieki za pomoc.

    Na pewno warto zainwestować w Canon EF 50mm 1,8.
    Do tego, soczewki makro +1, +2, +4.
    Już masz portret i makro.
    Dalej, Tamron 17-50 2,8 lub adekwatna Sigma 2,8 EX - wesela i imprezy.
    I na tym poprzestań.

  • 8. Data: 2009-09-08 19:19:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
> [...]
    > Do tego, soczewki makro +1, +2, +4.
    > Już masz portret i makro.
    > Dalej, Tamron 17-50 2,8 lub adekwatna Sigma 2,8 EX - wesela i imprezy.

    Dobrze wybrany tamron pracuje podobnie jak stałka canona 1,8 (z tym, że
    nie ma 1,8, ale tę znowu należy przymknąć właśnie do 2,8, żeby jako tako
    pracowała).
    W praktyce będą duble. Jak już kupować to 85mm.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jadam kebaby, ale jestem pacyfistą/

  • 9. Data: 2009-09-09 00:13:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" c...@y...goo
    glegroups.com

> [...]

    > ale oczywiscie ze mozna , sa zdjecia ze wschodu dokumentujace jak para
    > mloda jedzie do urzedu rowerami , albo tez spychaczem przez bezdroza.

    Do HaDRowania młodych lepsze są szybsze puszki. ;)

    Poza szybkością -- czym górują 40 D i 50 D nad 500 D? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-09-09 05:25:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Sep., 02:13, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" c...@y...goo
    glegroups.com

    > Do HaDRowania młodych lepsze są szybsze puszki. ;)
    >
    > Poza szybkością -- czym górują 40 D i 50 D nad 500 D? :)
    >
    > --
    > nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

    to pytanie bylo 100 razy tutaj i powraca co jakis czas

    500 d to hybryda 450d+50d +filmowanie

    przejela z 50d to co najlepsze czyli matryce z 450 d to co najgorsze
    czyli reszte a szczegolnie AF.