  • Data: 2012-05-03 06:25:16
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnp6lf$tui$1@node2.news.atman.pl...

    > Zapytalem o slide to unlock w zwiazku z Twoim wczesniejszym
    > sformulowaniem: "Dziwny jesteś :-) Łatwość zmiany czegoś to dla Ciebie
    > wada???"
    > Slide to unlock jest swiadomie stworzonym utrudnieniem; zeby nie bylo zbyt
    > latwo przypadkowo odblokowac ekranu.
    > Nie spotkalem sie z krytycznym zdaniem wyrazonym przez Ciebie w stosunku
    > do tego rozwiazania a przeciez mozna prosciej - Nokia N8 czy nawet 5800XM
    > ma z boku slider, ktory calkowicie odblokowuje urzadzenie.

    Nie miałem w ręku N8, ale w jaki sposób slider z boku miałby
    być prostszy niż slider z przodu? Tu i tam ten sam ruch...
    Na dodatek slider z boku możesz włączyć w kieszeni przypadkowo.
    Więc jak zwykle Nokia zrobiła coś "inaczej" czyli gorzej...

    > Ja zas odbieram jako cos niekorzystanego latwosc zmiany glosnosci guzikami
    > na obudowie i co wiecej - laczenie glosnosci alarmu z dzwonikiem telefonu.

    Niekorzystna jest łatwość zmiany głośności guzikami na obudowie?
    Dlaczego? Co w niej niekorzystne?

    > Czy jestes w stanie uszanowac odmienny punkt wiedzenia poparty wieloma
    > latami praktyki czy tez nadal bedziesz chcial mi zafundowac buty nr 43 lub
    > 47 poniewaz byc moze dla Ciebie sa super wygodne? ;]

    Nie bardzo rozumiem dlaczego łatwość zmiany głośności guzikami
    z boku uważasz za wadę i porównujesz do slidera...
    Guziki nie działają bez uprzedniego odblokowania telefonu oczywiście.
    Z wyjątkiem sytuacji gdy słuchasz rozmowy/muzyki przez słuchawki.
    A więc nie ma możliwości przypadkowego zgłośnienia/ściszenia.
    W przypadku zewnętrznego slidera w N8 istnieje już możliwość
    odblokowania urządzenia przypadkiem w kieszeni, insza inszość.