  • Data: 2012-05-03 14:20:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1g31riuxvbh9p.1696m9vm6jesa.dlg@40tude.net...

    > Byc moze to "lepsze" rozwiazanie jest opatentowane.

    No ale kolega atm podał rozwiązanie z Nokii N8 jako to lepsze i
    łatwiejsze...

    > Tak jak chyba przy dowolnej innej metodzie blokowania ..

    No właśnie że nie, bo metoda z iPhone czy Androida wymaga
    dwu specyficznych czynności w konkretnej kolejności w ściśle
    wyznaczonym okienku czasowym. A to się w kieszeni zdarza
    dużo rzadziej niż jeden ruch slidera czy naciśnięcie guzika osobno.