  • Data: 2012-05-03 14:23:25
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:5szgrm846u7p.1ptk1gjtxs39i$.dlg@40tude.net...

    > Ja tam oczekuje ze bedzie darl glosniej, bo inaczej nie spelni swojej
    > funkcji.
    > I juz widac ze wszyskim naraz sie nie dogodzi :-)

    Dlaczego nie dogodzi? W rozwiązaniu z iPhone też możesz budzik sobie
    nastawić (guzikami +/-) na pełną pytę. Sąsiedzi Ci podziękują rano... :-)

    > Powinno byc ustawienie "narastajacy" ... ale z parametrami tego narastania
    > :-)

    Wypróbowałem to ustawienie w Nokii XpressMusic i muszę powiedzieć
    że nie sprawdza się jakoś - może poza sytuacjami gdzie jest bardzo cicho.
    Jak masz hałas to jakoś gorzej słychać taki płynnie narastający hałas
    niż jak mocny impuls nagle.