  • Data: 2012-05-03 15:19:30
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-03 13:41, ToMasz pisze:

    > tu defy z 5mpix jest porównywana z 8 i 12 mpix. Pozatym w defy występują
    > 2 lub 3 typy kamer. w defy+ jest ta lepsza, i chodzą słuchy że to ten
    > sam model co w iP4

    kolejna cegiełka do domu zwanego defy+ :)

    > Jeśli chcesz pozmieniać rom - to bierz zwykłą defy z czerwoną kamerą.
    > jak chcesz NOWY telefon (nieupadły, nierozkręcany) pozostaje Defy PLUS i
    > mocno ograniczone możliwości zmiany romów.

    :/ dylematy dylematy... CM daje aż tak wiele (próbuje go właśnie na
    mojej Spice i jakiegoś wstrząsu technologiczno-światopoglądowego ten mod
    na mnie nie wywołał :) )?

    > PS
    > patrzyłeś na LG P970? S/E neoV?

    Wprawdzie piszesz do atm, ale podobny PS pisałeś już wcześniej i do
    mnie, prawda?

    Oto moje spostrzeżenia

    I - Sony-Ericsson Neo V

    - procek 1GHz - tak samo jak przy defy+ (niby się nie tnie i daje rade,
    ale ludzie piszą to też o defy+)
    - grafika słabsza od choćby Defy+
    - takie sobie zdjęcia
    - przy podobnym hardwarze, brak wszystkoodporności defy+
    - łatwo rysujące się i trzeszczące plastiki
    - ale wygląda raczej fajniej niż defy

    II - LG P970 Swift Black

    - nie ma do niego chyba CM'a (co wskazujesz na istotną wadę przy defy+)
    [ps - doczytałem, że jest ale bardzo wczesna beta]
    - procek identycznie jak przy neov i defy+ - 1GHz (nic ponadprzeciętnego)
    - bateria woła o pomstę do nieba
    - aparat lekko lepszy od przeciętnego

    Ogólnie gdybym miał wybierać pomiędzy trzema i pół modelami: defy/defy+
    vs. neov vs. swift black, to wybrałbym motorolę (i to chyba defy+ -
    szybsza, nowsza, trochę lepsza). Oczywiście do tego dochodzą jeszcze nie
    odrzucone przeze mnie SGS+ i SGSII - ale to trochę inna półka jakościowa
    i cenowa - czekamy na obniżki cen.

    PS. - dzisiaj mają podobno zaprezentować SGSIII