    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Date: Sat, 08 Dec 2012 20:45:08 +0100

    > kilka dni temu był wątek na innej grupie, w sprawie rejestracji trasy z
    > _jednoczesną_ rejestracją pulsu. Okazuje się że są tanie puslometry
    > bezprzewodowe komunikujące się w systemie ANT+ którego.. niema defy, za
    > to ma bardziej biznesowy sory erkiskon....
    >
    > Tylko że obecne sony z jedną literką w nazwie to też jakieś mini,
    > przynajmniej częściowe mini.
    >
    > ToMasz
    >

    > PS tak czy siak, pełne defy jakieś awaryjne sa. Sam się nadziałem na
    > resetujący egzemplarz

    Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc
    ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby
    aparat foto, wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,
    slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery. Dwie glowne zalety
    to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.
    To ja zalozylem watek, o ktorym wspominasz :] Poddalem sie z szukaniem
    zestawu, ktory spelnilby poczatkowe wymagania. Byc moze nawet cos udalo
    by sie dobrac, tyle ze gdy poczytalem na roznych forach narzekania na
    temat kompatybilnosci, utraty polaczenia, chwilowych blednych wskazan to
    ostatecznie podziekowalem, kupie zwykly pulsometr i zadowole sie Defy
    podczas biegania (i tak mam wtedy jakis telefon przy sobie).