  • Data: 2012-12-08 20:01:54
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 600zł?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2012 19:50, atm pisze:

    > Ostatnio pomyslalem, ze kupilbym Defy mini do Endomondo (cos malego i
    > lekkiego do biegania byloby fajne). Sadzilem, ze "mini" w nazwie jest
    > zobowiazujace.... No i poniekad jest, w pokretny marketingowy sposob.
    > Gabaryty samego telefonu to mini-malna roznica w stosunku do pelnej Defy
    > natomiast pelne mini Motorola ukryla wewnatrz: mini ekran, mini
    > procesor, mini rozdzielczosc ekranu, mini rozdzielczosc aparatu foto,
    > mini ilosc wbudowanej pamieci, w specyfikacji nie wymieniaja
    > akceleratora grafiki - moze sie zatem okazac ze nie jest nawet mini. To
> [...]
    dPhone2=4375

    kilka dni temu był wątek na innej grupie, w sprawie rejestracji trasy z
    _jednoczesną_ rejestracją pulsu. Okazuje się że są tanie puslometry
    bezprzewodowe komunikujące się w systemie ANT+ którego.. niema defy, za
    to ma bardziej biznesowy sory erkiskon....

    Tylko że obecne sony z jedną literką w nazwie to też jakieś mini,
    przynajmniej częściowe mini.

    ToMasz

    PS tak czy siak, pełne defy jakieś awaryjne sa. Sam się nadziałem na
    resetujący egzemplarz