  • 21. Data: 2009-05-18 15:40:37
    Temat: Re: Jakby ktoś był na kupnie ;-)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 13:11:06 +0200, John Smith napisał(a):

    > A z jakiego regionu, wiesz li?

    Dokładnie nie wiem, ale wiem że koleżanka z okolic Rzeszowa często
    używała - tyle że już mieszkając w Krakowie, więc mogło być nabyte
    później.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 22. Data: 2009-05-18 18:04:03
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > byłby nawet OK gdyby stał w głebi 100 ha parku a nie na klepisku przy
    > drodze.

    W parku stoi ten:

    http://picasaweb.google.pl/sp9rqa/Skrzynskich05_04_0
    9#

    niestety złomiarze doprowadzili go do totalnej ruiny ;-(

    Ciekawostką jest grób rodzinny w kształcie piramidy (na początku
    albumu).

    http://zagorzany.w.interia.pl/Historia/palac.html

  • 23. Data: 2009-05-18 22:16:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Mógł np. wtynkować w fasadę potłuczone talerzyki :)

    Ty chyba jeszcze nie widziałeś potłuczonych lusterek... ;-)

    [mr.]

  • 24. Data: 2009-05-18 22:21:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > Ty chyba jeszcze nie widziałeś potłuczonych lusterek... ;-)

    Widziałem, w okolicach, gdzie mieszkałem w dzieciństwie, mieszkali w nim
    tacy... no, narodowości tej znanej piosenkarki, Ewy G. :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-05-19 09:18:54
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > Mógł np. wtynkować w fasadę potłuczone talerzyki :)

    Nie znasz sie! Tłuczona bombka choinkowa oraz lusterka cięte w romby dodały
    by uroku temu miejscu.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2009-05-19 09:58:37
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]

    niestety złomiarze doprowadzili go do totalnej ruiny ;-(

    Ciekawostką jest grób rodzinny w kształcie piramidy (na początku

    remont pewnie byłby droższy niż budowa ale jak toś chce się dowartościować
    to powinien kupić coś takiego i poszukać sarmackich korzeni

  • 27. Data: 2009-05-19 19:12:39
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

> [...]

    Hmm ktoś kiedyś pwiedział, że w sieci jest wszystko. Jest na przykład
    stronka poświęcona koszmarom architektury:
    http://raider55.blox.pl/html
    niektóre naprawde szokują:
    http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.ht
    ml?10,2008