  • 1. Data: 2009-05-17 18:56:34
    Temat: Jakby ktoś był na kupnie ;-)
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Stan surowy zamknięty (zapewne) ;-)

    http://picasaweb.google.pl/sp9rqa/Zameczek#

  • 2. Data: 2009-05-18 06:26:57
    Temat: Re: Jakby ktoś był na kupnie ;-)
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gupn6o$25n$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Stan surowy zamknięty (zapewne) ;-)
    > http://picasaweb.google.pl/sp9rqa/Zameczek#

    co to znaczy "byl na kupnie"?

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu
    www.trop.warszawa.pl

  • 3. Data: 2009-05-18 06:36:56
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Osiak pisze:

    >> Stan surowy zamknięty (zapewne) ;-)
    >> http://picasaweb.google.pl/sp9rqa/Zameczek#
    >
    > co to znaczy "byl na kupnie"?

    Ponoć właściciel zbankrutował jakiś czas temu i był ten "zameczek" na
    sprzedaż.

  • 4. Data: 2009-05-18 07:07:22
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    >Ponoć właściciel zbankrutował jakiś czas temu i był ten "zameczek" na
    sprzedaż.
    Jak jego gust przeklada sie na jakosc interesow to trudno sie dziwic ze
    zbankrutowal.

  • 5. Data: 2009-05-18 07:29:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    Osiak pisze:
    > Użytkownik "kris_gor" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > co to znaczy "byl na kupnie"?

    Tez nie rozumiem
    moze chodzilo o "byl na kupie" ?
    Marx

  • 6. Data: 2009-05-18 08:01:41
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    PK pisze:

    > Jak jego gust przeklada sie na jakosc interesow to trudno sie dziwic ze
    > zbankrutowal.

    Jego gust, jego pieniądze...

  • 7. Data: 2009-05-18 08:17:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 08:26:57 +0200, Osiak napisał(a):

    > co to znaczy "byl na kupnie"?

    To taki regionalizm - "jakby ktoś chciał/zamierzał kupić".

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 8. Data: 2009-05-18 08:36:31
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > To taki regionalizm - "jakby ktoś chciał/zamierzał kupić".

    Mniej więcej tak, jak iść na "pole", bądź "podwórko" ;-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-18 08:49:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Osiak pisze:
    > co to znaczy "byl na kupnie"?

    Stał na karteczce z napisem kupno. Albo stał na czymś innym :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-05-18 08:50:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kris_gor pisze:

    > Jego gust, jego pieniądze...

    Szkoda, takie rzeczy można by za to wybudować... a nawet ładny zameczek.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /audiofil? - proszę mnie nie obrażać!/