  • 11. Data: 2009-05-18 09:04:57
    Temat: Re: Jakby ktoś był na kupnie ;-)
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Szkoda, takie rzeczy można by za to wybudować... a nawet ładny zameczek.

    zameczek (pałacyk) nienajgorszy nawet w jednym stylu utrzymany ale płot
    sprawia że całość zahacza o kicz.

  • 12. Data: 2009-05-18 09:26:52
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    TheGuru pisze:

    > zameczek (pałacyk) nienajgorszy nawet w jednym stylu utrzymany ale płot
    > sprawia że całość zahacza o kicz.
    W sumie tak, ale nawet przed chwilą rozmawiałem w pracy z kolegami
    i doszliśmy do wniosku, że jakby płot obsadzić winoroślą to wcale
    tak źle wyglądać nie będzie.

    de gustibus...

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-05-18 11:05:00
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    W sumie tak, ale nawet przed chwilą rozmawiałem w pracy z kolegami
    i doszliśmy do wniosku, że jakby płot obsadzić winoroślą to wcale

    kupujesz??

  • 14. Data: 2009-05-18 11:09:40
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 May 2009 10:50:11 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Szkoda, takie rzeczy można by za to wybudować... a nawet ładny zameczek.
    Wywalić dwie wieżyczki z domu, z bramy i blanki z płotu i jest już
    całkiem przyjemny zameczek.
    I tak właściciel zachował umiar w tym przypadku.
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 15. Data: 2009-05-18 11:11:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Henry(k) napisał(a):

    > To taki regionalizm - "jakby ktoś chciał/zamierzał kupić".
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    A z jakiego regionu, wiesz li?

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2009-05-18 12:28:41
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:

    > A z jakiego regionu, wiesz li?

    Południowo-wschodnie rubieże Rzeczypospolitej ;-)

  • 17. Data: 2009-05-18 12:53:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > I tak właściciel zachował umiar w tym przypadku.

    Mógł np. wtynkować w fasadę potłuczone talerzyki :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-05-18 14:35:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kris_gor napisał(a):

    > Południowo-wschodnie rubieże Rzeczypospolitej ;-)

    Aaa, witojcie :-)

    --
    Mirek

  • 19. Data: 2009-05-18 15:15:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris_gor wrote:
    > Stan surowy zamknięty (zapewne) ;-)
    >
    > http://picasaweb.google.pl/sp9rqa/Zameczek#

    byłby nawet OK gdyby stał w głebi 100 ha parku a nie na klepisku przy
    drodze.

  • 20. Data: 2009-05-18 15:36:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > zameczek (pałacyk) nienajgorszy nawet w jednym stylu utrzymany ale płot
    > sprawia że całość zahacza o kicz.

    Kicz to jest pewna posiadłość pomiędzy Otrębusami a Nadarzynem pod Warszawą.
    Płot cóś w podobie. W środku coś na kształt skrzyżowania Graceland z
    zameczkami rodem z bajek dla dzieci (niespecjalnie wyszukanych bajek dla
    dzieci).
    Widok jest taki, że przejeżdżające samochody zwalniają do 40 km/h, znaki
    niepotrzebne (dość kręta i wąska droga).
    Teren to dobre kilkanaście hektarów:
    http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.666762,14.150391
    &ie=UTF8&ll=52.117522,20.775629&spn=0.00309,0.010986
    &t=h&z=17
    Niestety chmury przykrywają częściowo ten ósmy cud świata

    Drugi to willa w stylu śródziemnomorskim na działeczce ściśle ja okalającej
    przy ruchliwej trasie Warszawa - Żyrardów w miejscowości Kanie (dość
    obrzydliwej nawet jak na lokalne standardy).
    http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.666762,14.150391
    &ie=UTF8&ll=52.133989,20.761955&spn=0.001544,0.00549
    3&t=h&z=18

    Jedno i drugie miejsce warte obfotografowania ale się nie palę - bo doprawdy
    nie wiem do czego zdolny jest ktoś kto buduje coś takiego- "Smithers
    release the hounds" to minimum spodziewanych problemów ; ))))

    adam