  • 1. Data: 2009-05-17 18:58:37
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/20 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich serdecznie !

    Dzis wskakuje na grupe tylko na chwile wiec szybciutko
    zamykam zdjeciotygodniowy watek 19-sty (jak zwykle wszystkim dziekuje
    za pokazane zdjecia a bylo tam mozna zobaczyc m.in. takie zdjecie Krzysztofa

    http://www.photosquad.pl/temp/chrystkowo.jpg

    ) i zapraszam do uczestnictwa w watku
    20-stym oraz
    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-05-18 13:43:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/20 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamykam zdjeciotygodniowy watek 19-sty (jak zwykle wszystkim dziekuje
    > za pokazane zdjecia a bylo tam mozna zobaczyc m.in. takie zdjecie

    To moze ja :-) Z przed dwoch tygodni ale zawsze cos

    Przed bitwa:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/20/przed-bitwa-556.html

    i po bitwie:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/20/i-po-bitwie-557.html

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 3. Data: 2009-05-18 17:06:10
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Witam,

    http://farm4.static.flickr.com/3594/3542394831_7e2c5
    4f48f_o.jpg

    pzdr,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4083
    (20090518) __________

  • 4. Data: 2009-05-18 17:33:53
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 18 Maj, 19:06, "ZbyszekK" <z...@p...fm> wrote:

    > http://farm4.static.flickr.com/3594/3542394831_7e2c5
    4f48f_o.jpg

    Piękna okolica, gdzie to jest? Przypomina mi Chustki koło Radomia :)

    Czarek

  • 5. Data: 2009-05-18 18:10:39
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    ZbyszekK pisze:
> [...]
    4083 (20090518) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    klasycznie piękne...

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-05-18 18:19:53
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "ZbyszekK" <z...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > http://farm4.static.flickr.com/3594/3542394831_7e2c5
    4f48f_o.jpg

    Piękny polodowcowy krajobraz,
    widywałem czasem taki w okolicach Mazur,
    ale zawsze bez aparatu i z okna pociągu.

    JD

  • 7. Data: 2009-05-18 20:45:53
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    4f48f_o.jpg

    > Piękna okolica, gdzie to jest? Przypomina mi Chustki koło Radomia :)

    Świętokrzyskie, przypadkowy owoc moich służbowych wyjazdów.

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4084
    (20090518) __________

  • 8. Data: 2009-05-18 21:36:25
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    http://mgpl.deviantart.com/art/177-4-122841555
    http://mgpl.deviantart.com/art/174-122840884
    http://mgpl.deviantart.com/art/170-2-122840163

  • 9. Data: 2009-05-19 07:20:24
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 18 Maj, 22:45, "ZbyszekK" <z...@p...fm> wrote:

    c54f48f_o.jpg

    > Świętokrzyskie,

    A mógłbyś dokładniej określić miejsce? Może niekoniecznie współrzędne
    geograficzne :-) ale chociaż okolice jakiej wsi?

    Czarek

  • 10. Data: 2009-05-19 17:50:24
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    c54f48f_o.jpg

    > A mógłbyś dokładniej określić miejsce? Może niekoniecznie współrzędne
    > geograficzne :-) ale chociaż okolice jakiej wsi?

    Za bardzo nie wiem (akurat nie mialem wtedy swojego garmina)
    Jechalem wtedy z okolic Mostek (kolo Suchedniowa) w strone Pinczowa.
    Szukalem najbardziej zapuszczonych drog (w tym szutrowek),
    pare razy sie zgubilem i wrocilem do Krakowa po 4 godzinach...