    Date: Thu, 24 Jul 2014 18:54:30 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?

    W dniu 2014-07-21 13:36, Vikku pisze:
    > Do tej pory jezdzilem z nawigacja / mapami w Nokia e72.
    > I wszystko dziala ok ale ostatnio zauwazylem ze Nokia nie zawsze widzi
    > nowe autostrady czy wideorejestratory.
    > Jest to pewnie zwiazane z tym, ze Nokia nie aktualizuje juz tych map.
    >
    > Zastanawiam sie teraz nad jakims rozwiazaniem do mojego drugiego
    > telefonu z androidem. I takie sa moje przemyslenia:
    > a. instaluje program Automapa (na alledrogo jest chyba po 76 zlotych
    > (140 za 2 lata)
    > b. do innych zastosowan instaluje OsmAnd Mapy i Nawigacja (mapa
> [...]

    Jeżeli nie zależy Ci na kasie, to oczywiście nie ma sensu bawić sie w
    darmowe programy typu OsmAnd do nawigacji drogowej. Jeżeli zależy, a
    jesteś fgotów pogodzić się z tymi wszystkimi ograniczeniami darmowego
    programu, to OsmAnd jest jedną z najlepszych darmowych nawigacji.
    Zaprzągnięcie go do pracy w duecie z Yanosikiem to dobry pomysł. Warto
    także zamiast Yanosika wypróbować "Ryśka". Jest to lekki program
    pozbawiony możliwości nawigowania, ale za to bardzo dobrze ostrzega
    przed FR, patrolami, zdarzeniami na drodze itd.