  • Data: 2014-07-27 08:42:59
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 53d25c55$0$2366$6...@n...neostrada.pl

    > Więc napisz raz jeszcze. UMP-pcPL?

    Nie, nie napiszę;-) , ale istotnie chodzi o tą mapę.

    > IMO Mapfactor korzysta tylko z dwóch źródeł
    > map -- płatnego TomTom i bezpłatnego Osm.
    >
    > Być może jest jakiś prosty sposób na zapis Osm w formacie
    > używanym przez Mapfactor i z rozszerzeniem MCA.

    Tak, gdyby to było odwrotnie - tom tom darmowy a OSM płatny to pewnie
    bym nawet nie szukał innych nawigacji... Ale że tak nie jest to
    Mapfactor byłby w moim telefonie tylko zbędnym, zajmującym niepotrzebnie
    miejsce - balastem..

    Pewnie jest, ale jak dla mnie obsługa takich programów jak "Mapcreator",
    konwertującymi różne mapy pod konkretne systemy/programy, jest zbyt
    zaawansowana. Próbowałem z UMP, zrobić ją zdatną do użytku pod
    Be-On-Road, ale nic z tego nie wyszło.