  • 11. Data: 2009-06-09 21:13:57
    Temat: Re: Jaka karta SDHC? - Extreme III, ultra?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0l93i$e3l$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > Ultra II spokojnie wystarcza (>15MB/s - odczyt i zapis), nie widzialem
    > jeszcze uzadzenia SD(HC) wysiagajacego wiecej niz normalne 20-21MB/s. To
    > 30MB/s to czysta teoria, przynajmniej do czasu powstania kompatybilnych
    > uzadzen.

    Nowe Ultra II maja juz chyba 20MB/s

    TA

  • 12. Data: 2009-06-09 21:16:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0mb52$77t$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "085" <z...@g...pl> wrote:

    > Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > spodziewasz sie strumienia danych wiekszego od 15 mb/s ? ze spokojem
    > wystarczy ultra, predzej zreszta sie bufor zapcha niz karta nie nadazy :)

    A czy innymi parametrami (poza predkoscia) te karty sie nie roznia?
    Chocby jakas niezawodnosc czy trwalosc?

    TA

  • 13. Data: 2009-06-09 21:34:43
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A czy innymi parametrami (poza predkoscia) te karty sie nie roznia?
    > Chocby jakas niezawodnosc czy trwalosc?

    Prawdziwi profesjonalisci uzywaja tylko [tu nazwa marki] ;)

    Nie ma kart niezawodnych. Ale jezeli komus zalezy na tym, zeby maksymalnie
    zredukowac szanse na utrate danych, to polecam sandisk i lexar - oczywiscie
    nie podrobki. Na tych producentow jest najmniej narzekania, o ile w ogole :)

    p, zul

  • 14. Data: 2009-06-10 05:06:58
    Od: g...@g...com

    On 9 Cze, 22:09, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > ekonomiczne i ponoć dobre są Transcend (class 6)

    Dzieki.
    Ma ktos i moglby podac realne, zmierzone osiagi?

  • 15. Data: 2009-06-10 07:30:01
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "bikej" <b...@p...fm> napisał(a):

    >Uzytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisal w
    >wiadomosci news:h0l93i$e3l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >Acha. To dobra wiadomosc, bo ultra jest sporo tansza... Mam nadzieje, ze
    >filmiki HD nie beda sie ciac;]

    >OK:] Jakis wizualnych cech, dzieki ktorym mozna odroznic "orginal" (jak
    >pisza niektorzy sprzedajacych:) od podrobki nie ma?

    Jak chcesz miec wazna gwarancje to musisz kupic produkt o sprzedawcy, ktory ma
    autoryzacje
    od producenta.

  • 16. Data: 2009-06-10 11:40:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0ml3e$a3a$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "085" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie podrobki. Na tych producentow jest najmniej narzekania, o ile w ogole :)

    E, nie odpowiadasz na pytanie. Typowe.

    Pytanie brzmialo:
    Jaka (i czy rzeczywiscie) jest roznica miedzy Sandiskiem Ultra II a
    Extreme III? Poza predkosciami.

    TA

  • 17. Data: 2009-06-10 11:41:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Jaka (i czy rzeczywiscie) jest roznica miedzy Sandiskiem Ultra II a
    > Extreme III? Poza predkosciami.

    Ładniejsza etykietka, a kiedyś był (nie wiem czy nadal jest) czytnik i
    oprogramowanie w zestawie ;)

    j.

  • 18. Data: 2009-06-10 13:14:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Arek (G) wrote:

    > Z tego opisu by wynikało, że te tutaj to podróby:
    > http://allegro.pl/item648110006_sdhc_8gb_ultra_ii_15
    mb_s_sandisk_sklep_warszawa.html

    > Ale jest to normalny sklep, więc albo sobie lecą, albo ten opis nie
    > jest za dobry.

    U nich akurat kupowałem i na 100% byl to oryginał ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 19. Data: 2009-06-10 13:15:09
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > Nowe Ultra II maja juz chyba 20MB/s

    SD(HC)? Chyba pomylilo ci sie z CF...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 20. Data: 2009-06-10 13:16:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > Dzieki.
    > Ma ktos i moglby podac realne, zmierzone osiagi?

    Mam kilka transcendów i musze powiedzieć iż bywaja himeryczne. Lepiej
    doplacic pare groszy i kupic Sandiska Ultra II lub A-Date.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj