eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów?Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Date: Sat, 27 Oct 2018 23:56:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
    <he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
    <pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
    <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1540677387 9209 89.70.94.204 (27 Oct 2018 21:56:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Oct 2018 21:56:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.2.1
    In-Reply-To: <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642364
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-27 o 23:44, J.F. pisze:

    > Moze po prostu takie silowniki sa tansze niz elektryczne. A tu kazdy
    > cent ma znaczenie :-)

    Z pewnością. Nikt nie wie jak to działa, ale działa :-)

    >> A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera
    >> zawór. Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.
    >
    > Ja tam widze "silnik sterowania klapą gorącego powietrza".

    A czym sterowany? ;-) Czy nie przypadkiem wspomnianym podciśnieniem?

    > P.S. Ja oni to zrobili - jeden z silownikow jest trojpozycyjny.
    > Dochodza dwa wezyki, jak sie do obu poda podcisnienie to wciaga
    > koncowke calkowicie, a jak tylko do jednego - to wciaga do polowy.
    > Wszystko jedno do ktorego - i to jest ciekawe.

    Nie daj Boże coś się rozjedzie w takim układzie. Żaden komputer nie poda
    wartości bo tylko szlauch dociera do takich miejsc. Jasne, to jest
    świetne rozwiązanie w przypadku ataku nuklearnego, bo nic nie może się
    zepsuć w następstwie niego. Żadne przepięcia w niczym nie zaszkodzą.
    Pytanie brzmi: czy jest czym się rajcować bo się posiada VW
    pneumatycznego? Piter jest z tego dumny. Może faktycznie ma rację i
    nastał czas na pneumatyki a ja tu bez sensu zastanawiam się nad
    elektrykami? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: