-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Date: Sat, 27 Oct 2018 23:56:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
<he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
<pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
<jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1540677387 9209 89.70.94.204 (27 Oct 2018 21:56:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Oct 2018 21:56:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642364
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-27 o 23:44, J.F. pisze:
> Moze po prostu takie silowniki sa tansze niz elektryczne. A tu kazdy
> cent ma znaczenie :-)
Z pewnością. Nikt nie wie jak to działa, ale działa :-)
>> A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera
>> zawór. Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.
>
> Ja tam widze "silnik sterowania klapą gorącego powietrza".
A czym sterowany? ;-) Czy nie przypadkiem wspomnianym podciśnieniem?
> P.S. Ja oni to zrobili - jeden z silownikow jest trojpozycyjny.
> Dochodza dwa wezyki, jak sie do obu poda podcisnienie to wciaga
> koncowke calkowicie, a jak tylko do jednego - to wciaga do polowy.
> Wszystko jedno do ktorego - i to jest ciekawe.
Nie daj Boże coś się rozjedzie w takim układzie. Żaden komputer nie poda
wartości bo tylko szlauch dociera do takich miejsc. Jasne, to jest
świetne rozwiązanie w przypadku ataku nuklearnego, bo nic nie może się
zepsuć w następstwie niego. Żadne przepięcia w niczym nie zaszkodzą.
Pytanie brzmi: czy jest czym się rajcować bo się posiada VW
pneumatycznego? Piter jest z tego dumny. Może faktycznie ma rację i
nastał czas na pneumatyki a ja tu bez sensu zastanawiam się nad
elektrykami? :-D
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.18 00:13 PiteR
- 28.10.18 00:45 J.F.
- 28.10.18 10:36 P.B.
- 28.10.18 11:47 Tomasz Pyra
- 28.10.18 11:52 Mateusz Viste
- 28.10.18 13:04 Tomasz Pyra
- 28.10.18 14:23 Marek S
- 28.10.18 14:49 Zenek Kapelinder
- 28.10.18 14:58 Marek S
- 28.10.18 15:15 Marek S
- 28.10.18 15:28 J.F.
- 28.10.18 15:40 J.F.
- 28.10.18 17:48 Tomasz Gorbaczuk
- 28.10.18 20:12 Marek S
- 28.10.18 20:50 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=