  • Data: 2018-10-27 23:50:28
    Temat: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:

    > Nie widzę Twojego komentarza ale wyczytałem go z odpowiedzi JF.

    Oj to bardzo niedobrze, że nie widać postów :/

    Wysyłam na serwer nntp.aioe.org bo z Uk nie mam dużego wyboru
    a J.F. odczytał post z news.neostrada.pl czyli nie z jakiegoś
    egzotycznego serwera. Ty chyba korzystasz z atmana i tam mnie nie widać
    :/

    > Chcesz zobaczyć mityczne zawory? Proszę bardzo:

    > linki

    > :-D

    o dzieki przyjacielu zrobię sobie listę samochodów jakich nie kupować
    ;)

    > Jak wnioskuję, w Twoim aucie nie ma czegoś takiego więc
    > nagrzewnica jest zawsze gorąca? Masz więc rację - kup lepsze auto.
    > Ja bym nie wydolił w upale dogrzewania.

    I tu mi dałeś temat do rozkminy. O ile stopni nagrzewnica podgrzewa
    deskę (zakładając, że kierownice powietrza są szczelne)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel