eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)Re: Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)
  • Data: 2016-01-11 14:25:44
    Temat: Re: Jaka grafika PCI-Express do starej płyty? (oraz PCI Express x16 i obudowy tower)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-10 o 22:27, Irokez pisze:

> [...]
    rofile-dvi-i-i5893302418.html

    > Bo ma śledzia krótkiego, a sprzedający nie ma długiego (zwykle w pudełku
    > przy zakupie są oba do wyboru) więc bez jego demontażu nie wsadzisz, a
    > bez niego nie skręcisz.

    Krótki czy długi śledź nie przesądza czy obudowa jest typu tower czy
    desktop. Natomiast montaż płyty głównej i karty graficznej w obudowie
    tower i desktop zmienia zasadniczo położenie tych elementów i przepływ
    ciepła w obudowie, szczególnie gdy wszystko chłodzone jest pasywnie.
    Nie wiem czy akurat tej konkretnej karcie graficznej robi to różnice?
    Może tylko sprzedawca zastosował taki "dupochron"?