  • 21. Data: 2009-06-23 08:32:44
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czyli podsumowując to założyciel posta miał
    > po prostu pecha i nie ma co wydziwiać tylko brać
    > BC-900 ?
    >
    > A jeśli brać to u kogo ?

    Tam gdzie najtaniej.

    Jak widac po opiniach masz niewielkie szanse, zeby miec jakies problemy.
    Jak bedziesz mial pecha to kupisz wkretak i zostaniesz blogerem ;)

    Ps. Tez mam BC-900. Dziala.

  • 22. Data: 2009-06-23 15:28:59
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Ja mam stare TechnoLine IC8800 i nie narzekałem.
    Kolegi BC900 po kolejnym użyciu zaczęła przypominać se na pizzy. Poszła do
    kosza razem z 2-ma akumulatorami.
    Przestałem swoje zostawiać bez dozoru w miejscu, gdzie mogłyby zacząć pożar.

  • 23. Data: 2009-06-23 16:09:01
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Kaiko" napisał
    > Akara... wez już... proszę Cię...
    >
    > Też miałem ten problem - tyle, że z BC-900. Nie da rady wrzucić na charge,
    > czy jakikolwiek inny tryb skrajnie rozładowanego ogniwa ponieważ ładowarka
    > w ogóle nie wykrywa go w takiej sytuacji. Masz jak byk na komorze NULL i
    > nic z tym nie zrobisz, ponieważ ładowarka uparcie twierdzi, że baterii nie
    > wrzuciłeś. Pozycję NULL na charge to możesz sobie ustawić w głowie, ale na
    > pewno nie dla komory w tej ładowarce.

    akurat tryb charge jest domyślny po uruchomieniu. przez moją IC-8800
    przeszło już co najmniej 5 akumulatorowych trupów które się dało uruchomić
    mimo NULL-a na wyświetlaczu

  • 24. Data: 2009-06-23 20:37:50
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Kaiko wrote:
    > Też miałem ten problem - tyle, że z BC-900. Nie da rady wrzucić na
    > charge, czy jakikolwiek inny tryb skrajnie rozładowanego ogniwa ponieważ
    > ładowarka w ogóle nie wykrywa go w takiej sytuacji

    też tak mam, czasami. Zostawiam taką "zapsutą" baterię w ładowarce na
    noc, i po kilku/nastu godzinach "null" magicznie się zamienia w prąd
    ładowania 500mA.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 25. Data: 2009-06-24 04:35:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Marx wrote:
    > ja mam bc-700 chyba 2 lata i zadnych zastrzezen

    Moja czasem zachowuje sie dosc dziwnie - mimo, ze mija czas niezbedny do
    naladowania akumulatorka wciaz wyswietlana jest informacja o ladowaniu.
    Zdaje sie, ze dotyczy to konkretnego egzemplarza akumulatora (wiec moze to
    jego wina), a po "restarcie" pojawia sie informacja, ze aku jest pelen.
    Sam proces (prze)ladowywania nie konczy sie przegrzaniem ogniwa, wiec...
    nie martwie sie tym poki co.
    Poza tym jestem bardzo zadowolony z tego sprzetu.

    Godna polecenia jest tez ladowarka pojawiajaca sie co jakis czas w Lidlu.
    Duza, ciezka (z wbudowanym transformatorem), bez LCD, ale potrafi w
    zasadzie to samo, co BC-700 i zapewne jest solidniejsza, w dodatku
    kosztuje 60 zl i laduje takze innej wielkosci ogniwa.

    k,

  • 26. Data: 2009-06-24 09:00:52
    Temat: Re: Jaka ?adowarka w miejsce BC-900?
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-06-24 06:35, KILu wrote:
    > Moja czasem zachowuje sie dosc dziwnie - mimo, ze mija czas niezbedny do
    > naladowania akumulatorka wciaz wyswietlana jest informacja o ladowaniu.

    A ten czas to skąd bierzesz? Z kosmosu?

    > po "restarcie" pojawia sie informacja, ze aku jest pelen.

    Żaden argument.

    Arczi

  • 27. Data: 2009-06-24 15:31:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > zasadzie to samo, co BC-700 i zapewne jest solidniejsza, w dodatku
    > kosztuje 60 zl i laduje takze innej wielkosci ogniwa.

    Czesciowo sie zgadzam.
    Tyle, ze lidlowa ladowarka "gryzie" sie z Energizerami 2500 (z g..nianej
    serii z duza uplywnoscia) - sparwdzone na 3-ch egzemplarzach, nie wykonuje
    pelnego cyklu odswiezenia z rozladowaniem do zera.
    Wielka zaleta jest indywidualne ladowanie 6-ciu ogniw AA - cos dla
    posiadaczy gripa MB-D200 z akumulatorami i SB-800 z 5-ta bateria.

    Ciekawostka jest, ze steruje nia procesor produkcji chinskiej - od poczatku
    do konca.

  • 28. Data: 2009-06-24 16:46:04
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Arczi wrote:

    > A ten czas to skąd bierzesz? Z kosmosu?

    ?
    500mA x 12 godzin. Jasne - zeby naladowac ogniwo 2000mAh musisz wpompowac
    w nie pare amperogodzin. Ale kilkakrotnie wiecej?! Nadmiarowa energia
    pewnie zamieniana jest na cieplo, tyle, ze... aku jest chlodniejszy, niz
    podczas normalnego procesu ladowania. Cuda jakies.

    > Żaden argument.

    Oczywiscie.

    k,

  • 29. Data: 2009-06-25 17:17:10
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    Po głebszym przemyśleniu doszedłem do wniosku, że może jednak trafiłem
    felerną sztukę i postanowiłem znów skłonić się w stronę firmy technoline
    - w końcu bardzo mi ta ładowarka odpowiadała gdyby nie awaryjność.
    Zakupiłem BC-700 i...

    No właśnie... ma podobny problem. Na razie w bardzo małym stopniu, ale
    jednak. Dwie ostatnie komory kończą ładować szybciej niż dwie pierwsze.
    Odpaliłem testowo akumulatorki na 500/500/500/500 i co ciekawe w dwóch
    ostatnich komorach ładowarka stwierdziła naładowanie baterii o 10 min
    wcześniej niż pozostałe... kolejny komplet aku... to samo. Przypadek?
    Wątpie! Wiadomo, że nie jest to różnica duża bo komplet sie ładował ok
    3-4h... to 10 minut wcześniej przy tym to jakieś 4-6%. Ale widać, że już
    ładowarka "choruje", lecz na razie w małym stopniu. Podtrzymuję więc
    swoją opinię, że ładowarki techno line to nie najlepszy wybór.

    Ciekawy jestem czy u Was też ostatnie komory szybciej kończą ładować. Z
    BC-900 się już dowiedziałem, że ta przypadłość się w ładowarce pogłębia
    - do tego stopnia, że później AKU są najzwyczajniej naładowane gdzies do
    ok 20-30% swojej rzeczywistej pojemności! Ciekawe jak będzie w przypadku
    BC-700. Narazie jest 10 minut wcześniej koniec ładowania baterii eneloop
    2000mAh. I wszystkie z tych baterii po ponownym wrzuceniu bardzo chętnie
    się jeszcze doładowały w pierwszych komorach. Te z pierwszych komór już
    nie. Dla mnie sytuacja oczywista. Jak padnie ta ładowarka to biorę tą
    MH-C9000.

    Już się nigdy nie dam przekonać do ładowarek z serii BC... to była moja
    zła decyzja.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 30. Data: 2009-06-25 18:42:46
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Kaiko napisał tak:

    > Ciekawy jestem czy u Was też ostatnie komory szybciej kończą ładować.

    nie

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa