    From: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak zmienić sieć?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 12:25:48 +0200

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 13:39:42 +0200, Tristan napisał(a):

    > No ale Play to porażka. Pomijam niski poziom oferty, to inni dzwoniąc do
    > mnie będą poszkodowani. To największy haczyk Playa jak dla mnie. Zwłaszcza,
    > że jak przeniosę numer, to ludzie nie będą wiedzieli zupełnie, że ich
    > nabijam w butelkę.

    Nie rozumiem tego podejścia do sprawy. To ludzie do Ciebie (i innych
    potencjalnych playowców) dzwonią po to, żeby coś załatwić, dowiedzieć się,
    czy też żeby dzwonić dla sportu? Oferta może faktycznie nie jest zbyt
    korzystna dla tych, którzy odbierają tasiemcowe rozmowy o niczym i nie jest
    im obca wrażliwość na kieszeń bliźniego.
    Moim zdaniem jak ktoś ma coś konkretnego, to dzwoni, załatwia i już, a nie
    płacze że kosztuje go to 20 groszy więcej niż gdyby dzwonił gdzieś indziej.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki