-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!g31g2000yqc.googlegroups.com!not-for-mail
From: Mad <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na
zakręcie?
Date: Sun, 26 Jul 2009 12:14:00 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 28
Message-ID: <0...@g...googlegroups.com>
References: <h4ehcp$53r$1@news.onet.pl>
<8...@k...googlegroups.com>
<h4i7mk$at4$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.30.78.181
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1248635640 30303 127.0.0.1 (26 Jul 2009 19:14:00 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jul 2009 19:14:00 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: g31g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=78.30.78.181;
posting-account=Mgh5eAoAAACS-pVuvRFNieNpgOwmic5v
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.0.12)
Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605911
[ ukryj nagłówki ]
>
> Jakości asfaltu, temperatury asfaltu, temperatury ogumienia, ilości
> żwirowych śmieci i tak by można pewnie jeszcze długo, dlatego lepiej chyba
> nie domykać opon i zawsze zostawić jakiś sensowny margines, niż ryzykować.
> Bo przecież nawet w Moto GP, gdzie wszystkie te czynniki są znane
> zawodnikom, zdarzają się gleby spowodowane zbyt dużym przechyłem.
>
> --
> wo_Ohoo!
a to już kwestia indywidualnego zapotrzebowania na ryzyko. ja próbuję
trochę walczyć i póki co żyję :) chodziło mi generalnie o metodę, o
którą prosił autor wątku.
poza tym, nie pozbędziemy się ruchomych dodatków (żwirowe śmieci..),
ale moje doświadczenia na włoskich drogach pokazują (i dużo, dużo
rzadziej na polskich) że głębsze składanie w deszczu może się odbywać
z rozsądnym poziomem bezpieczeństwa.
niech każdy zdecyduje za siebie. co złego to nie ja :)
pozdro all
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.09 19:47 woohoo
- 26.07.09 20:00 Ireneusz Dyła
- 26.07.09 21:06 Ditron
- 26.07.09 21:29 Ireneusz Dyła
- 26.07.09 21:54 Ditron
- 27.07.09 06:34 fv
- 27.07.09 06:39 fv
- 27.07.09 07:31 Kefir
- 27.07.09 08:06 (pj)
- 27.07.09 08:10 (pj)
- 27.07.09 08:35 Marcin N
- 27.07.09 08:41 Jasio
- 27.07.09 08:49 Kefir
- 27.07.09 10:32 fv
- 27.07.09 11:09 Ireneusz Dyła
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=