-
Data: 2009-07-27 08:49:15
Temat: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Elou!
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
news:h4josi$rdc$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> news:h4jnei$3dl$1@inews.gazeta.pl...
>> Marcin N pisze:
>>> Próbuję ćwiczyć jazdę w deszczu. [...]
>>> Czy są jakieś "pierwsze sygnały" zbliżania się do granicy przyczepności?
>
>
>> Ostatnie MotoGP pokazalo, ze jest to problem baaardzo trudno-zglebialny
>> nawet dla miszczów. Ergo - nie wróże zadawalajacych wniosków z prób
>> eksperymentalnych, poza zakupem pampersów... ;-)
>
> A czy nie jes tak, że na zawodach zawodnicy jadą nieustannie na granicy,
> gdyż inaczej nie mieliby szans na dobry wynik?
> Co innego jazda uliczna. Przypuszczam, że każdy z zawodników doskonale
> wyczuwałby zbliżanie się do granicy i bez problemu jechałby na 90%
> możliwości. Mylę się?
Myslisz ze na torze tak jak i na drodze zdarzaja sie zmiany jakosci
nawierzchni, plamy po produktach ropopochodnych, nagle pojawiajace sie
przeszkody badz farba itp? Bo ja to wole sobie zostawic margines na takie
rzeczy (na torze IMO bylby zbedny), ale jezdze jak ciota, znaczy mule po
preclowemu
Reasumujac: jazdna na 90% na ulicy wymaga wiekszego kozaka niz 90% na torze.
IMVHO oczywiscie.
To jest rowanie z taka iloscia niezaleznych od woli kierownika zmiennych ze
jakakolwiek odpowiedz do autora watka w stylu "zrob tak" (oprocz
przejechania wielu kkm i obserwacji, rzecz jasna) uwazalbym raczej za
herezje. Nie do wszystkiego da sie napisac instrukcje...
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.09 10:32 fv
- 27.07.09 11:09 Ireneusz Dyła
- 27.07.09 11:24 Nikanor
- 27.07.09 12:17 fv
- 27.07.09 12:44 Ireneusz Dyła
- 27.07.09 13:04 Kuba \(aka cita\)
- 27.07.09 16:53 KJ Siła Słów
- 27.07.09 21:15 Mad
- 27.07.09 22:55 KJ Siła Słów
- 29.07.09 00:19 Asmodeusz
- 29.07.09 09:02 Piotrek Roczniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi