eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie? › Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
  • Data: 2009-07-26 10:28:59
    Temat: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przed uślizgiem bocznym ABS nie uchroni, ale jak jedziesz prosto po mokrym
    > asfalcie, to pomoże. W
    > ogóle to sam temat jest "śmiechowy" trochę, bo to jest teoretyczne
    > rozprawianie o rzeczy bardzo
    > praktycznej. W skrócie można odpowiedzieć "jak sie nie wyglebie, to sie
    > nie nauczy"

    Czego miałaby mnie nauczyć wywrotka? To nie jest nauka chodzenia u rocznego
    dziecka.
    Czy żeby nauczyć się jeździć samochodem też muszę mieć X stłuczek?

    Natomiast prawdą jest to, co napisał Zasada w książce "Szybkość bezpieczna":
    wielu kierowców NIE POTRAFI powiedzieć, jak wykonuje różne manewry,
    odpowiadają, że "jakoś samo wychodzi". W tym wątku podobnie - tylko niewielu
    potrafi dokładnie wytłumaczyć, jak należy się zachować.

    MN