eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżaj?c? się granicę przyczepno?ci na zakręcie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.18
    6.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!transit4.readnew
    s.com!postnews.google.com!o35g2000vbi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Nikanor <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżaj?c? się granicę przyczepno?ci na
    zakręcie?
    Date: Sat, 25 Jul 2009 14:28:20 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <0...@o...googlegroups.com>
    References: <h4ehcp$53r$1@news.onet.pl> <h4fku4$94$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h4fph0$vs4$1@news.onet.pl> <h4fqua$1ov$1@news.onet.pl>
    <h4fra4$3r1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.6.251.233
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1248557300 29327 127.0.0.1 (25 Jul 2009 21:28:20 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jul 2009 21:28:20 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o35g2000vbi.googlegroups.com; posting-host=83.6.251.233;
    posting-account=XuSjvAoAAAAj6y6hDS7mangdzzlPawyd
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.1)
    Gecko/20090715 Firefox/3.5.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605880
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25 Lip, 22:52, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Nie chcę jej pokonywać, chcę ją przekonać. Nic mnie nie upewni bardziej niż
    > przypatrzenie się, jak to robi ktoś doświadczony.

    Żeby sobie unaocznić jak głęboko możesz złożyć motocykl to weź kolegę
    i przechylcie go tak, żeby koniec bieżnika doszedł do asfaltu.
    Zobaczysz sobie na żywo jak nisko będzie leżał, jaka będzie odległość
    od podnóżka do asfaltu, jaka od kierownicy (to się kapkę zmieni z tobą
    w siodle, bo zawieszenia siądą, ale kąt złożenia zostanie ten sam).

    A co do poślizgów w deszczu (i bez deszczu też), to dobrze jest
    troszkę motocyklowi ułatwić zadanie: odciążyć siedzenie, przenieść
    część ciężaru na podnóżki - to obniży środek ciężkości, odciążyć
    kierownicę, tzn. nie opierać się na niej jak na kontuarze, tylko
    trzymać czujnie, pozwolić żeby sobie koło wybierało najlepszą drogę. I
    kontrować w razie czego wtedy łatwiej.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: