  • Data: 2024-09-14 08:10:53
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Ewa <E...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2024-09-12, Ewa <E...@c...pl> wrote:

    >> Unikam srebrnego, jeśli się da.
    > Na klawiaturze czy w ogóle?
    Wszędzie, nawet w samochodzie. :-) Nie wiem, może coś jest
    nie tak z moim wzrokiem, bo mi to przeszkadza. :-)

    > Widzę z innego posta, że już się zdecydowałaś :)
    Niby się zdecydowałam, ale wybór nowego też nie jest taki prosty.
    Jak już pisałam, obecny HP nie jest zły, jeśli chodzi o to w co jest
    wyposażony, więc szukam czegoś podobnego (z wyjątkiem zawiasów, więc
    już nie wybiorę HP).
    Co mi w nim przeszkadza, to fakt że USB - typ C nie daje zasilania,
    a przydałoby się w przypadku podłączania dysków zewnętrznych.
    I mogłyby być większe oba dyski wewnętrzne.

    > Zobacz ten filmik co wyżej podlinkowałem. Jeśli to ten model to widać
    > wszystko.
    Bardzo dziękuje. Przeanalizuje dokładnie wszystko, co napisałeś.

    Wczoraj wieczorem coś się działo z pocztą, przynajmniej u mnie.
    Nie wyszedł post, który ostatecznie wyszedł dzisiaj rano o 7:40.
    Jeśli pokaże się 2 razy, to przepraszam.

    Pozdrawiam
    Ewa