  • Data: 2009-12-07 08:27:32
    Temat: Re: Jak to jest z pelna klatka np w kompaktach
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marx napisał(a):

    > ha i tu jest pies pogrzebany, bo nabywca robi odbitki ... zadne.
    > Fotki oglada sie na monitorze, a to wbrew pozorem duzo bardziej
    > wymagajace medium, bo np. jednym ruchem myszki mozna powiekszyc zdjecie.
    >
    > Poza tym tych super kompaktow analogowych to nie bylo tak wiele.

    Nie mówimy o super kompaktach, tylko o przeciętnych małpkach dla pstrykaczy.

    > Radze
    > zerknac do szuflady jakiej byly wielkosci, bo takich wielkosci np. Ixusa
    > to ja nie pamietam.

    Mój Premier 6000 dawał się spokojnie wsadzić do kieszeni albo przypiąc
    do paska. Był wystarczająco kompaktowy.

    > Zazwyczaj analogi takie dawaly sliczna winiete, a
    > ostrosc tez pozostawiala wiele do zyczenia.

    Pomijając Łomo, Smienę i inne tej klasy wynalazki to słyszałeś o
    jakichkolwiek narzekaniach pstrykaczy na dowolnego Premiera, Olympusa,
    czy innego Kodaka AF ze strony pstrykaczy robiących 10x15?

    --
    Mirek