  • Data: 2009-12-07 09:22:04
    Temat: Re: Jak to jest z pelna klatka np w kompaktach
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomijając Łomo, Smienę i inne tej klasy wynalazki to słyszałeś o
    > jakichkolwiek narzekaniach pstrykaczy na dowolnego Premiera, Olympusa,
    > czy innego Kodaka AF ze strony pstrykaczy robiących 10x15?

    pytanie jest nie do mnie ale odpowiedz jest natychmiastowa

    te markowe kompakty rzyczywiscie zaskakiwaly jakoscia ostrzenia.
    jak wspominalem mnie zaskoczyl olympus mju

    doszlo do tego ze wowczas mialem pod slr podpiety jakis tele i
    zamiast szerokiego kata zabieralem olympusa.
    wymiana obiektyu byla niekonieczna , caly olymp byl mniejszy od
    obektywu do slr a jakosc nie do rozroznienia.
    i z tego kompaktz nie balbym sie robic odbitek 30 *40 .
    Ogniskowa o ile pamietam 28 mm i jasnosc 2,8 - dzisiaj marzenie dla
    wielu dslr owcow noszacych swoj sprzet w plecaku.

    Ale jest pozytywny trend.
    powrot to obiektyowo tradycyjnych - jasnych , niekoniecznie o duzym
    zakresie ognmiskowych. Umozliwoa to LV i celownik elektroniczny -
    rowniez nastawa na MF.