  • Data: 2009-12-07 11:01:14
    Temat: Re: Jak to jest z pelna klatka np w kompaktach
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > No właśnie niekoniecznie. Jeśli upowszechni się standard 1920x1080 w
    > monitorach i TV jak też odbitki papierowe 16x9 to żadnej interpolacji
    > (przynajmniej w trybie full screen) być mie musi.

    No chyba, że w przypadku matryc w technologi Foveona :P
    Każda inna matryca pokryta jest przecież filtrem Bayera i żeby powstał
    normalny obraz, kolory pikseli muszą zostać zinterpolowane.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.