    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to jest z NEX-em?
    Date: Sat, 05 Feb 2011 22:54:47 +0100

    > Jaja sobie robisz?

    Nie, sądzę że nie. Powinienem?
    Co o nim sądzisz?

    > Tzn. co? Jak obiektyw 16mm podepniesz do lustrzanki
    > to plan nie będzie zniekształcony?

    Taką mam nadzieję. Fizyka nie pozwala?

    > Jak kit nie pasuje to kup sobie przejściówkę
    > i jakąś manualną, starą stałkę w niezłym stanie za 300zł
    > i bedziesz miał świetną jakość zdjęć...
    > No ale ten zniekształcony plan...

    No właśnie nie bardzo chcę kombinować. Sony zaproponowało mi jakiś
    obiektyw makro w cenie podajże >2k (nie pamiętam dokładnie co mówili,
    odpadał cenowo). Mam w domu D80 z kilkoma obiektywami, ale zupełnie nie
    to o co mi chodzi (pomijając, że z kobiety zrobiła by się meduza) :)

    Ech... za dużo tego na rynku. Trzeba być albo ekspertem, albo
    lajkonikiem bez wymagań, żeby spokojnie coś kupić.

    Miłego.
    Irek.N.