  • Data: 2011-10-31 07:51:47
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Araneus Diadematus wrote:

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej nie, to coś bardziej finezyjnego. Stawiałbym raczej na mocno
    > wsparte obliczeniami mózgu działanie błędnika (jeden mam prawdopodobnie
    > uszkodzony - świnka w dzieciństwie; stąd wzmożone obliczenia by pokryć
    > zaburzenia w działaniu uszkodzonego), w błędniku przemieszcza się płyn,
    > drażniący zakończenia nerwowe (po szczegóły - STFW) :), co mózg przelicza
    > na położenie i jego zmiany. Możliwe też, że z dzieciństwa zostało mi

    Nie musi więcej liczyć. Mózg liczy i tak, nawet jak masz jeden system
    nawalony. Z technicznego punktu widzenia mózg liczy z filtrowanych
    przyspieszeń kątowych z hydraulicznym integratorem (kanały półkoliste) oraz
    przyspieszeń liniowych (sacculus & utriculus) twoje położenie w polu siłowym
    (ciążenie). Jak nawali połowa systemu, to po pierwsze przesuwają się
    parametry (macierz transformacji), a po drugie wymagana jest linearyzacja
    przyspieszeń liniowych, bo zależność częstotliwości impulsów nerwów otolitów
    od przyspieszenia jest kwadratowa.

    > Bajdełej - wyczuwa(ł) z Was ktoś, teraz, czy dzieckiem będąc, że OTV
    > stracił synchronizację? Głównie poziomą... ale z bliska dało się usyszeć i
    > pionową...
    > Potrafiłem z drugiego końca mieszkania przez zamknięte drzwi to usłyszeć,
    > przechodząc ulicą, to zdarzało się, z rzadka z okna do 4 piętra, a b.
    > często do 2, że słyszałem u kogoś OTV i czy ma synchro... Siódmy zmysł?
    > Nie sądzę... to co?

    Słuch. Ja też jeszcze słyszę, choć mi już 50tka stuknęła. Ale już niewiele.

    > Dlatego nie przewiduję sprzętu top-end u siebie nawet, gdy będzie mnie na
    > niego stać.
    > BTW - czytałem o próbach różnicy między WAV a MP3 - posadzono kilku
    > audiofilów i niektórzy sie splamili - za lepszy niektórzy uznawali dźwięk
    > MP3...

    To akurat normalne. Choć wyszkolony słuch przy niektórych rodzajach muzyki
    różnicę usłyszy.

    > Ale - taki to już jestem ewenement :P (to było do siebie przed lustrem)
    > :)) Ja nie chcę być normalny :D

    Nikt nie jest normalny.

    Waldek