  • Data: 2010-05-05 09:01:07
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed wypaleniem HDD?
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik takeshin napisał:

    > Jak uniknąć sytuacji wypalenia dysków z ważnymi danymi przez zasilacz?

    tak jak pisali - backup. ja np. wazne dane synchronizuje miedzy 3
    komputerami, w tym jednym mobilnym. za $20 per licencja mozna kupic
    wysmeinity soft, wart dla mnie sporo wiecej (goodsync), ktory w tle robi
    cala robote.

    wiec to taki nie do onca backp, bo nie zalezy mi na szybkim przywroceniu
    systemu, akby cos sie wydarzylo, ale na tym, by dane miec powielone.