  • 41. Data: 2010-03-23 23:37:02
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** RyAn <r...@k...pl> wrote:

    > Trollujesz uparcie aby Twoje na wierzchu było.

    Ale trolla to się nie karmi, chyba że tak subtelnie aby nie zdechł...

    > Zrobię Ci przyjemność. Podsłuchiwanie groźne jest jak cholera. Notebooki ?
    > Powinni tego zakazać. A jak się zabezpieczyc ? MILCZEĆ.

    Przecież to od dawna jest zdefiniowane (przy czym ten konkretny egzemplarz jest
    dopiero na drodze do prawdy bo nie odkrył jeszcze czytników fali mózgowych):

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tin_foil_hat

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 42. Data: 2010-03-24 06:18:33
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@o...eu> napisał w wiadomości
    > a co do samego problemu podsłuchuf to pewnie jak mało kto nie jesteś nawet
    > śfiadomy że mając komurkę jesteś podsłuchiwany 24h na dobę, niezależnie
    > czy
    > komórka jest włączona czy nie (wystarczy ze jet nierozładowany akumlatorek
    > co ty na to?:O)

    Dlatego na poważnych spotkaniach biznesowych pierwszą rzeczą jest położenie
    komórki z wyciągniętą baterią na stole przed sobą, raz, że nie da się
    podłuchać, dwa nie przeszkadza podczas narady. :-)

  • 43. Data: 2010-03-24 08:45:35
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 24-03-2010 07:18, nom pisze:

> [...]
    > położenie komórki z wyciągniętą baterią na stole przed sobą, raz, że nie
    > da się podłuchać, dwa nie przeszkadza podczas narady. :-)

    Byłeś kiedyś "na poważnym spotkaniu biznesowym" ?
    Pewno na tym co w reklamówce Play'a jest pokazane :-)

    --
    owocnych spotkań byznesowych życzę
    RyAn

  • 44. Data: 2010-03-24 14:25:28
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "nom" napisał:

    > Dlatego na poważnych spotkaniach biznesowych pierwszą rzeczą jest
    > położenie komórki z wyciągniętą baterią na stole przed sobą, raz, że nie
    > da się podłuchać, dwa nie przeszkadza podczas narady. :-)

    ha ha, chyba się za dużo reklam telewizyjnych naoglądałeś:O)
    akurat na zebrania biznesowe chadzają ci, kturzy podsłuchują a nie ci co są
    podsłuchiwani, wiec oni bateri nie musza wyciągać, bo siębie nie muszą
    podsłuchiwać:O)
    poza tym każdy telefon ma wbudowany trwale miniakumulatorek (niewyjmowalny i
    niewidopczny dla urzytkownika telefonu) ktury działa jeszcze pewien czas po
    wyjęciu baterii (ile nie mam pojęca, ale podejrzewam że coś koło
    1-3godziny), więc jedynym sposobem pozbycia się podsłuchu z "własnego"
    telefonu jest uszkodzenie oprogramowania szpiegującego, kture to w starszych
    telefonach jest pisane niskopoziomowo i dlatego często po prostej ingerencji
    w soft (pozbycie się simloka, wgranie własnego oprogramowania) przestaje
    działać (to dlatego tyle w tyvh umowach jest restrykcji przecif zdejmowaniu
    simlokuf), w najnofszych "fszystkomajoncych" szpiegach komurkowych
    podejrzewam ze te oprogramowanie jest pisane wysokopoziomowo i może być na
    to odporne, ale nie wiem bo się tym nie bawiłem:O)

  • 45. Data: 2010-03-24 15:26:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > tak się właśnie zastanawiam, że laptopy mogą służyć do podsłuchu
    > W moim lenowo nie ma mikrofonu, ale w HPku już jest wbudowany mikrofon i
    > większość laptopów chyba taki mikrofon ma, bo Acer, jakiego używałem
    > kiedyś, też miał.
    >
    > Więc wystarczy zapuścić jakiegoś konia trojańskiego, który przechwytuje
    > i wysyła to do podsłuchującego.

    Po co ktokolwiek mialby to robic i co w ten sposob uzyskac, poza ewentualnym
    podziwianiem widoku uzytkownika w gaciach i nagraniu wieczornych wiadomosci?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-03-24 15:30:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > położenie komórki z wyciągniętą baterią na stole przed sobą, raz, że nie
    > da się podłuchać, dwa nie przeszkadza podczas narady. :-)

    Nie te czasy, teraz powazne spotkania biznesowe odbywaja sie w
    pomieszczeniach ze scianami z kryptonitu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-03-24 15:33:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> wrote in message

    > Przyzwyczajony jestem do tego, że mój komputer wykonuje tylko moje
    > polecenia
    > i podejrzenia, ze kamera mogłaby służyć komuś innemu, jest pomysłem z
    > amerykańskiej bulwarówki. Nie muszę się obawiać, między innymi dlatego, ze
    > rzadko używam Windows.

    Wiesz, jak sie nad tym zastanowic, to moze byc nawet prawda. Wez takiego
    Murdocha na przyklad i jego maczanie palcow w globalnym ociepleniu. Z
    pewnoscia chcialby nagrywac rozmowy wszystkich uzytkownikow komputerow, zeby
    moc w pore reagowac na jednostki zbyt bliskie prawdy. Daleko nie szukajac,
    kilka osob ucieszyloby sie z mozliwosci nagrania kazdego "spieprzaj dziadu"
    w domowym zaciszu i ciagania takiego biednego Adama po sadach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-03-24 18:43:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-24 16:26, kamil pisze:
    > Po co ktokolwiek mialby to robic i co w ten sposob uzyskac, poza
    > ewentualnym podziwianiem widoku uzytkownika w gaciach i nagraniu
    > wieczornych wiadomosci?

    Myślę, że sporo osób by miało radochę z takiego nagrania mnie. Ja sam
    dla odmiany, chętnie bym podsłuchał np. co Dyrekcja o mnie sądzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 49. Data: 2010-03-24 19:37:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Myślę, że sporo osób by miało radochę z takiego nagrania mnie. Ja sam
    > dla odmiany, chętnie bym podsłuchał np. co Dyrekcja o mnie sądzi.

    A już w biznesie pewnie niejeden by dał kupę kasy za podsłuchanie
    laptopa prezesa innej firmy albo jakiegoś ważnego pracownika.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 50. Data: 2010-03-24 19:39:30
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > kiedyś, też miał.
    >
    > Więc wystarczy zapuścić jakiegoś konia trojańskiego, który przechwytuje

    O laptopa bym się tak nie martwił jak o komórkę;)