  • Data: 2019-10-13 09:40:12
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cztery. Tak to pamiętam. Ale też mogę się mylić. Ozanczały mniej
    > więcej tyle: nic już więcej z tego urządzenia nie przeczytasz,
    > jestm ostatnią kartą. Bo często było tak, że plik kart w czytniku
    > nie był tożsamy z plikiem danych (w dzisiejszym pojęciu). Z braku
    > systemu plików, mając do dyspozycji tylko jeden czytnik, trzeba
    > było sobie z tym jakoś radzić. Na przykład umieszczając kolejno
    > po sobie pliki danych, każdy z jakimś znacznikiem końca. Mogła
    > nim być na przykład pusta karta (bez dziurek).

    Mam koleżankę, która tam była operatorką, może wypytam. Ale ona źle
    wspomina tamta robotę, może nie pamiętać.
    Program się puszczało jakoś tak: FR04 go 20
    20 - normalne wejście
    21 to chyba jak restart, ale pewności też już nie mam

    Już nawet nie pamiętam wczytywania egzekutora, chociaż najczęściej ja
    go wczytywałem, bo pierwszy przychodziłem (miałem 5 minut do roboty).
    Było pytanie
    core size please?
    podawało się 128k

    Trochę szkoda, że dokumentacji nie zabrałem, niby zwolniłem się
    wcześniej niż wywalili Odrę, ale mogłem kolegów poprosić, żeby mi
    oddali.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl