  • Data: 2019-10-13 13:19:08
    Temat: Re: Jak sie robi komputery
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Nie rozumiem. Jakie gwiazdki?
    >
    > Dla mnie 'koniec pliku' to jest karta z czterema _dziurkami_ w pierwszej
    > kolumnie (6-7-8-9, like this:
    > https://homepage.divms.uiowa.edu/~jones/cards/collec
    tion/cern.gif )

    > Pewnie bywały różne układy dziurek o tej funkcji, ale gdzie tu gwiazdki?

    Cztery zupełnie normalne gwiazdki (dziurka w zerze i powyżej). Odra 1305.
    Raczej koniec joba, niż jakiegoś pojedynczego pliku.

    Jarek

    --
    -- Ale teraz wynaleźli Rosjanie podobno jakiś specjalny sposób na podoficerów...
    -- A tak, specjalny prąd elektryczny -- uzupełnił słowa Szwejka jednoroczny