  • Data: 2016-06-12 13:19:38
    Temat: Re: Jak się robi kabelki?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pomimo ze nie jestem w klubie fanow nowej wladzy to na razie specjalnie nie mam sie
    do czego przypierdolic jesli idzie o gospodarke. Kasa z kieszeniu nie ubywa mi
    szybciej niz za poprzedniej wladzy. Zaskoczyli mnie tym ze jest szansa, mowia ze na
    bank wprowadza, na to ze pierwszy raz po wojnie wlasciciele malych i bardzo malych
    przedsiebiorstw beda placili ZUS nie od jakiejs wyimaginowanej przewidywanej kwoty a
    od realnego dochodu. Jak wicepremier Morawiecki powiedzial o tym w telewizji i ze to
    moze byc juz w przyszlym roku to mnie zatkalo. A jak w innym miejscu pojawila sie
    informacja ze podatkozus ma byc poziomie dwudziestu kilku procent i to blizej 21 niz
    29 to uznalem to za bardzo dobra i dla mnie informacje. Albo czy stawka 12 zlotych
    dla kilkuset tysiecy zatrudnionych w firmach ochroniarskich to zla informacja dla
    tych co teraz pracuja za 3,50 na godzine? Z powodu tych 12zlotych nie ubedzie zadne
    miejsce pracy. Tu gdzie pracuje ( instytucja samorzadowa) placa firmie ochroniarskiej
    14 zlotych za godzine pracy kazdego portiera. To 12 zlotych bedzie na bank bo jak
    gadalem z portierami o karabinach, wojnie w chinach to mowili ze kierownik
    administracyjny sie ich pytal czy jak bedzie 12 to beda chcieli zeby ich zatrudnic
    bez posrednikow.